Gå til innhold

Noen som har sparkebukse fra Nøstebarn i str 56?


bobby - nr 2 i juli

Anbefalte innlegg

Sånn med føtter? Tenkte å bestille, men er usikker på størrelsene. De fleste sparkebukser i str 56 er litt store til gutten min, litt lange i beina. Lurer på om buksene fra Nøstebarn er store eller små i størrelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sparkebukse med fot, men vi har pysj med fot i str 68. Den er jo altfor stor til Amalie (3 1/2 uke), men ikke unormalt stor, synes jeg. Amalie bruker vanligvis 56, det passer akkurat nå. Så mitt anslag er at de i hvert fall ikke er stor på størrelsene, ikke små heller. Ganske normale størrelser, vil jeg si.....hvis det hjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nettsiden deres sier de at man skal bestille pysjer 10 cm større enn det barna er.. det står ofte under hvert produkt om plagget er stort eller lite i størrelsen. F.eks står det at ullundertrøyene til baby er små i str.

 

Jeg har pysj og tre sånne sparkebukser fra Nøstebarn, en sparkebukse i str. 56, de andre i str. over. Han bruker str. 56 fremdeles og kan sikkert bruke den en stund til, selv om han faktisk er blitt 56 cm lang. :-)

 

Noe som er litt kjipt med dette ulltøyet (og som jeg ikke kan huske fra forrigemann) er at bæsjen ikke går bort i vask.... og det er jo rimelig dyre klær det er snakk om her.. Den fine, hvite ullpysjen har nå en stooor, grønn, ekkel flekk som jeg ikke får bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det med bæsjen er jeg klar over, så har ikke bestilt noen av de hvite klærne, selv om de er veldig fine... Droppet å bestille noe i 56, dumt hvis det blir så fort for lite. Får satse på at Andre strekker seg i lengden snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...