Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Hei! I dag ble jeg helt sjokka da jeg overhørte en samtale med min samboer og moren hans. Hun sa at det kom til å bli så fint nå som de endelig har fått sykehushotell på sykehuset for da kunne han og datteren våres på ett år komme å bo sammens med meg og den lille babyen. Den kom til å bli sååååååååååååååååå koselig. Så sa samboer at det var ikke så veldig aktuelt med fire stykker på et rom og sist fødsel endte med hastekeisersnitt så sjansen for at vi ender opp slik igjen er ganske stor. Går til kontroller på sykehuset annen hver uke. Men da fikk han beskjed om at søstra til samboer klarte seg fint da hun og samboer lå på sykehushotell... (men det var uten barn) Jeg føler meg helt overkjørt. Ingen som spør hva jeg ønsker.. Hva mener dere?
m@rie82 Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 hei! er enig med deg. det er iallefall ikke svigermor som skal bestemme hvordan barseltiden skal organiseres... jeg hadde IKKE godtatt noe sånt iallefall! lykke til videre!
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Sikkert ikke spesielt hyggelig for deg når du prøver å bli kjent med den nye babyen, amme osv, og heller ikke særlig hyggelig for datteren på ett år som slettes ikke får den oppmerksomheten hun vil fra deg, sånn som hun er vant til. Mest hyggelig for svigermor å drømme om "familieidyll", tror jeg....litt urealistisk og veldig lite gjennomtenkt! Et lite råd; nikk og smil, si ja og ha, og GJØR AKKURAT SOM DERE VIL ;o)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Ja, og samboeren min sier bare at jeg ikke må blåse meg opp. Vi gjør jo som vi vil men herlighet, jeg blir bare så sjokka. Jeg legger ingen planer for henne akkurat. Nei, uff, gleder meg til vi er ferdige med dette svangerskapet så kan slappe litt av. Nå er det kun snakk om vi skal bruke voksiposen, om vi må kjøpe den hengekøya, hvilken vogn vi skal kjøpe osv osv fra svigermors side.. Synest det er mer styr nå enn i sist svangerskap. Hun har tydeligvis blitt varm i trøya:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå