2nj♥ Skrevet 15. januar 2007 #76 Skrevet 15. januar 2007 Imponerende Theaokt..... Har du Erle i barnepass på treningssenteret eller trener du når mannen er hjemme og kan passe? Har kunnet trengt litt styrketrening jeg også, men vet ikke hvordan det er med slike småttiser i barnepassen?? Hmmmm.... kan jo alltids begynne med litt sit-ups her hjemme, for det er ei skikkelig pølse på magen som godt kunne forsvunnet. -Og det gjør den nok ikke av seg selv nei. Mayken: Det blir litt gråting og dermed "opp og ned", men erfaringsmessig så tar det kortere og kortere tid å få han til å roe seg i vugga/senga og sovne, så vi jobber med saken. Mannen som legger idag da
Thea og Erle Skrevet 15. januar 2007 #77 Skrevet 15. januar 2007 Mulig Hebbie blir med på styrketrening. Trener når mannen er hjemme, men også når han ikke er det. Da tar jeg henne med. Det er lite folk der også er det rolig. Kan spille den musikke jeg vil. Det er litt gammeldags der men stort. Har mistet noen kg der. Merker at jeg forbrenner mye ved å kombinere styrketrening og gåing. Lett å ta henne opp dersom hun våkner og da gir jeg henne mat der og da. Du kan jo bli med en gang. Det er ingen som jobber der eller jeg mener ingen er der på dagen. Defor ingen kontroll og det koster derfor ingen ting for deg om du skulle være med. Truls tar du med. Dersom det skulle være noen der på dagen noe jeg aldri har sett så er det bare å si at du ville prøve å se hvordan det er der.
2nj♥ Skrevet 15. januar 2007 #78 Skrevet 15. januar 2007 Hehe....høres bra ut. Kommer og er med en gang i uka jeg da *glise* Har jo for søren hengemage jeg nå....... *sipp-sipp* -Og henge-diverse-andre-ting også forresten.
Thea og Erle Skrevet 15. januar 2007 #79 Skrevet 15. januar 2007 Henger her også. Men det går an å gå dit fra meg- trene og gi mat for så å gå tilbake. Tror faktisk jeg skal gå å legge meg. Er så godissyk at det er bedre å sove det bort. Ligge i senga å lese er digg det også. Mannen min er på jobb i natt så da er Even i senga mi sammen med Erle. Hebbie er også med å trene. Ikke sant Hebbie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi plukker opp henne på vei dit. Begynne fra neste uke da? Flere som vil. Bare å henge seg på. Kjedelig å være alene hjemme assa. Skulle jo ha gjort så mye men orker ikke.
Chiquita Bananas Skrevet 15. januar 2007 #80 Skrevet 15. januar 2007 Hehehe...er farlig å si ideer til Theaokt - da er man nødt å gjennomføre det. Må få kommet ut av det andre helsestudioet så jeg kan få trene her borte istedenfor. Piadi - bra det ordnet seg, men jeg hadde også vært redd deg om du ble sint ;o) Tror ikke man skal pelle deg på nesen !!! Hvis du skal ha en golden - så kan du få Fant ;o) Men ikke si noe til sambo hehehe.... Fant er ihvertfall kjemperolig og lett å ha med å gjøre og den rasen skal visst elske barn. Ikke det jeg ser ihvertfall - Fant driter i Fredrik. Mayken - håper legginga ordner seg. Jeg pleier å gi en god dose mat til Fredrik slik at han er så døsig og nesten sover og legge ham i senga og slenge på prosjektøren med musikk. Men nå sover han veldig tungt og da kan jeg vente til han er på det stadiet med å flytte han over i senga om han skulle være litt vanskelig. Er ikke med på treff i morgen, har en del ting som bør gjøres. Men jeg håper det snart blir et treff igjen hvor den gamle gjengen vår er med på - så det var en del nye på den imorgen.
Dårlig fantasi Skrevet 15. januar 2007 #81 Skrevet 15. januar 2007 Hei hei. Er det mange som skal på treff imorgen? Er det på East Lake som sist? Kl 12? Mathilde og jeg hadde tenkt å komme :-)
2nj♥ Skrevet 16. januar 2007 #82 Skrevet 16. januar 2007 Jeg hadde tenkt, men skal på helsestasjonen med Truls til 6 ukers kontroll, og så er jeg dødssliten idag kjenner jeg. 2 skrikerunger her på morgenen så jeg må hjem og hvile etterpå
Thea og Erle Skrevet 16. januar 2007 #83 Skrevet 16. januar 2007 Hadde sikkert dratt på treff, men så i går kveld at jeg skulle på 3 mnd knt. med Erle. Har vært der nå. Hun fikk 2 vaksiner og da gråt hun hjerteskjærende. Men hjalp fort med litt trøst fra mamma. Nå skal vi ut å gå tur. Hører at det kommer snø i morgen. Håper det ikke blir for ille med tanke på gåturen vår. Tar en stilling til det når vi våkner i morgen tidlig?? Ellers er jeg skikkelig i tankeboksen om dagen. Tenker så på dette været og miljøet. Nå ble jeg plutselig veldig riktig. Men det er lissom litt annerledes når du har satt barn til verden som skal overleve deg selv. Hva skal de vokse opp i. Er litt der at jeg tenker at jeg som enkelt menneske kan gjøre fint lite. Men jeg trenger ikke gå lengre en til meg selv for å finne et skikkelig miljøsvin. Jeg har det forbruket og er alt for matrialistisk. Bytter ut innventar som så vidt har vært brukt osv. For ikke snakke om kleskjøp som egentlig ikke er nødvendig, men sykt deilig. Jeg kan jo bare sitt og gi f.. men tror ikke jeg skal det. Kanskje jeg skal gjøre det til et livssprosjekt. Alle må vi vel ha noe vi kan se tilbake på at vi gjorde. Jeg er faktisk DØNN SERIØS NÅ. Noen forslag? Mine tiltak gjør svært lite i den store sammeheng men.... Så tenker jeg på . Er du villig Therese til å kutte grovt ned på shopping ( skape ubalansen i tilbud og etterspørsel) Ikke reise så mye med fly( ikke det at jeg gjør det da) osv osv. Det er jo litt vanskelig å svare på. Jeg hadde jo hvert det dersom det var mange som gjorde det samme- slik at jeg visste at det ville merkes. Ja dette var mitt miljøinnslag for dagen. Men nå skal jeg ut å gå tur mens det fremdeles kan nytes uten gassmaske. Så skal jeg vrenge min filosofiske hjerne en breddegrad å se om det klikkes frem noen GODE ideer som sikkert har vært tenkt før.
2nj♥ Skrevet 16. januar 2007 #84 Skrevet 16. januar 2007 Hebbie: Jeg har også lyst på treff med dere "gamle gode". Har jo lyst å hilse på Fredrik snart også Når kan vi få til det da jenter???
2nj♥ Skrevet 16. januar 2007 #85 Skrevet 16. januar 2007 Da er Truls målt og veid..... 5270g og 58cm, så han vokser ja Og så har han begynt å snu seg fra mage til rygg, begge veier. Trodde først det var tilfeldig, men 2 ganger hver vei overbeviste både meg og legen idag ja Idag er det jo bare det supre været da. Er jo typisk om det skal bli snø i morgen.....-men vi kan jo håpe snøen kommer litt senere på dagen når vi er ferdig med trimmen. Så trøtt og sliten idag. Og med en morgen med to hylende unger gjorde jo alt bare topp......not. Følte et lite øyeblikk da begge hylte som mest at "hmmmm.....nå blir jeg vel gal eller??" Måtte bare ta en liten tur inn i meg selv da ja slik at gråt og hyl forsvant litt ut i det fjerne, og så "back to life" og begynne å kle på og komme seg ut dørene og til bhg. Heldigvis ikke opplevd en slik morgen før. Det går stort sett veldig greit. Legge meg på sofaen og sløve litt foran tv nå tenker jeg.
Thea og Erle Skrevet 16. januar 2007 #86 Skrevet 16. januar 2007 Jeg vil også være med på treff. Har vært en tur ute med Erle mor. Nå skal jeg hente lillegutt hos mamma. Så skal storegutt være der 2 dager. Guttene vil være der. De koser seg med bytur og div. blir litt skjemt bort samt slippe bhg.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. januar 2007 #87 Skrevet 16. januar 2007 Nå har jeg vært og truffet barselgruppa mi. Var 3+ meg, lita men koselig gruppe. 2 Gutter og 2 Jenter. Og jeg GIKK DIT !! Tror det er 5-6 km hver vei.. ned en vei og opp tilbake... bare bakker... ! Så nå tok jeg meg litt fanta for en gangs skyld også lager jeg meg en hot pizza...har helt glemt å spise i dag. En God morgen youghurt til frokost, må skjerpe meg sånn at jeg ikke mister melka !! Men er glad jeg ikke skal være med å gå til Liertoppen i morgen.. Blir nok for hardt for meg i første omgang, jeg er nemlig sånn at jeg ikke klarer å gå sakte.. og da blir det slitsomt med så mange bakker Neste gang kan vi kanskje gå en nesten rett fremtur? Litt lei av bare bakker siden vi bor her vi bor.. Veide meg hos legen i dag, og på den vekta veide jeg i dag 66kg, for 8 uker siden veide jeg 84kg!!! hihi.. Kjempegøy å veie seg nå ja:) Nathalie snur seg også av og til fra mage til rygg. Hun har liksom blitt mere baby nå syns jeg, ikke lenger nyfødt Husker ikke hva mere dere hadde skrevet så må ut å sjekke
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. januar 2007 #88 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er med på BIMtreff for oss ja !! : ) Hvem, Hva og Hvor ? Miljøet ja Thea, rart at du skrev det du skrev...Har tenkt masse på det i det siste.. Skjer så masse miljøting nå, er litt skummelt ! Nei nå husker jeg ikke mer.. Den ammetåka altså !
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. januar 2007 #89 Skrevet 16. januar 2007 Nathalie veide i dag 5206g og var 60 lang. Hun blir ikke tykkere.. Har fått masse mere melk fordi jeg spiser havrekjeks hver dag, men hun tømmer ikke det ene brystet engang hvert måltid.. Hun legger på seg, men sakte men sikkert liksom ! Pumper jeg meg etter hun har spist har jeg alltid melk igjen.. Så gidder ikke bekymre meg mer om det ! Nå er hun snart 8 uker tenk : ) Hebbie: Det er det de sier om golden ja Bare en fordel at Fant ikke bryr seg om Fredrik...
ninni82*Sander* Skrevet 16. januar 2007 #90 Skrevet 16. januar 2007 Hei jenter! Var innom her å leste litt, var på treff i dag, men der var jo ingen av dere:-( vil jo gjerne møte dere og de små! Ellers ville jeg bare si til theaokt at jeg gjerne blir med på styrketrening når vi flytter til Sande i løpet av 2007 selvom det er en stund til! Synes det er så mye mer motiverende å trene sammen med noen:-) Er det treningsstudioet som ligger ved den videregående skolen i Sande du trener på? Jeg har nemlig vært å tatt sol der et par ganger og sambo sa at det er der han pleide å trene når han bodde hjemme.. Han sa vi begge kan melde oss inn der når vi flytter siden det er så billig for et helt års medl.skap. Det går fint med oss, Sander er 5 uker i dag-- tiden flyr! Skal på helsestasjonen å veie til fredag, er spent på hvor mye han veier nå..vi har nettopp lagt bort mesteparten av klærne i 50 og tatt i bruk 56. Kan hende jeg slenger meg med på tur en dag også, er så deilig å få litt mosjon igjen!
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #91 Skrevet 16. januar 2007 hei alle sammen...jeg vil oxo bli m på treff m dere "gamle" som jeg kjenner..men si fra til meg hvis dere finner en dag el noe da..er noen av dere som har mob nr mitt...
2nj♥ Skrevet 16. januar 2007 #92 Skrevet 16. januar 2007 Litt av en dag....vært SÅ trøtt og sliten, bare ligget på sofaen og sett TV når jeg har vært hjemme. Ikke gått tur engang. Truls har heldigvis vært et gull og sovet godt i vogna si i gangen, så mor har kunnet sløve og småduppe foran TV. Ikke orket å lage noe mat heller, så har trykt i meg litt usunt ja..... Blir senga på meg snart. Bare Truls sovner først, så skal jeg legge meg. Men kan vi ikke finne en dag som passer alle da?? Treff med babyene våre alle sammen...... Har jo ikke sett verken Fredrik eller Sander eller Astronaut sin lille jente.... Når passer det for dere??
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. januar 2007 #93 Skrevet 16. januar 2007 Kan vi ikke bare sette opp noen datoer kanskje? Jeg bare gjør det jeg også ser vi hvem det passer for og når.. Tror vi sier rundt 12:00 *Tirsdag 23.jan *Onsdag 24.jan *Torsdag 25.jan *Fredag 26.jan *Onsdag 31.jan *Torsdag 01.feb
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. januar 2007 #94 Skrevet 16. januar 2007 *Tirsdag 23.jan-Pia *Onsdag 24.jan-Pia *Torsdag 25.jan-Pia *Fredag 26.jan-Pia *Onsdag 31.jan-Pia *Torsdag 01.feb-Pia Glemte å skrive meg opp.. hehe.
2nj♥ Skrevet 16. januar 2007 #95 Skrevet 16. januar 2007 Tirsdag passer ikke så bra for meg, ellers kan jeg alle dagene Piadi har satt opp
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. januar 2007 #96 Skrevet 16. januar 2007 *Tirsdag 23.jan-Pia *Onsdag 24.jan-Pia-2nj *Torsdag 25.jan-Pia-2nj *Fredag 26.jan-Pia-2nj *Onsdag 31.jan-Pia-2nj *Torsdag 01.feb-Pia-2nj
ninni82*Sander* Skrevet 16. januar 2007 #97 Skrevet 16. januar 2007 *Tirsdag 23.jan-Pia *Onsdag 24.jan-Pia-2nj-ninni82 *Torsdag 25.jan-Pia-2nj-ninn82 *Fredag 26.jan-Pia-2nj *Onsdag 31.jan-Pia-2nj-ninni82 *Torsdag 01.feb-Pia-2nj
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. januar 2007 #98 Skrevet 16. januar 2007 Nå har dem ringt fra Norwegian, vogna har kommet til rette. Hadde visst vært med noen andre hjem.. Noen hadde tatt feil vogn med andre ord.. hehe.. Er kanskje flere med tykk ammetåke.. Er så trøtt.. Kanskje gå å lalle nå, men da våkner nok snuppa og vil ha oppmerksomhet tenker jeg Sambo kommer snart hjem, har vært på jobb siden 7 i mårrest han stakkar.. Vi skal kjøpe oss videokamera og hund så trenger ekstra penger : )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. januar 2007 #99 Skrevet 16. januar 2007 Må skrive litt til sånn at det bekker hundre innlegg i dag : ) Nå har jeg skravla så mye her inne i dag at jeg har gått tom for ting å snakke om..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. januar 2007 #100 Skrevet 16. januar 2007 I morgen begynner LOST =) JIPPI!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå