Thea og Erle Skrevet 20. januar 2007 #176 Skrevet 20. januar 2007 De har laget doliste til han også, men det skjer for det:( Det er så rotete her at jeg har intet valg. Må bruke litt av dagen på å strekke det opp litt her.Er litt i endringsmodus og vil gjerne gjøre noen endringer her. Må gå rundt å kikke litt. Nå venter jegpå at Erle sal bli trøtt slik at jeg kan legge henne og ta med gutta ut. Kan jo gjerne drøye til etter kl 10. Kaldt nå. Har så lyst til å bake i dag, men hva? Skillingsboller kansje kanskje...må nok begrense inntaket for de siste dagene har vekta stått på stedet hvil og det er jo slik i perioder når en går ned, men det er akkurat daen går ned. Kroppen jobber litt, men er det lørdag så er det det. Har jo hatt litt lørdag tidligere i uka men pytt. Tror jeg må ta med meg barna på Liertoppen i dag. Se på salget. kikket i sted på 1 trim på bim. Rart at vi var der for en stund siden. Hva skjer i helgen? skriver med en hånd her siden Erle sitter på fanget å vifter med armer og ben:)
2nj♥ Skrevet 20. januar 2007 #177 Skrevet 20. januar 2007 Sipp-sapp..... Tror ikke kroppen min fungerer, iallfall ikke forbrenningen for vekta står på stedet hvil............... æsj Deppedag og deppehelg. Må ialfall ut og gå etterpå selv om snøen laver ned. Fått vondt i ryggen også da, så frister mest å bare krype under dyna og bli der et par uker...... BLÆ!
Thea og Erle Skrevet 20. januar 2007 #178 Skrevet 20. januar 2007 Sånn føler jeg det også. Vekta beveger seg ikke i det siste,men i dag blir det uansett godisdag. Det laver ned og alle har fri. Skal kose oss her hjemme med film og indisk samt masse godis. Men i morgen skal jeg ut å gå samt dra å svømme med barna. Og mandag er det full trim uansett vær. Skal ikke gå på vekta nå før1 februar. Og det sak trimmes frem til da. Har vært ute og måkt masse snø og må vel en tur ut i kveld også.
2nj♥ Skrevet 20. januar 2007 #179 Skrevet 20. januar 2007 Ja, mandag er vi klar for tur og trim Spist indisk vi også idag. SÅ deilig. nam-nam -Men ikke noe sjokolade på meg assa. Har greid meg uten siden nyttår, så tørr ikke sprekke nå. tihi. Men har blitt litt anna godis da, som ikke virker så vanedannende på meg.
fruhc80 og Linnea Skrevet 20. januar 2007 #180 Skrevet 20. januar 2007 hei alle sammen veeeeldig dårlig på å skrive her inne, men håper alle mamma`r og bebisser har det bra! Ninni nevnte treffet på glass for meg her forrige dagen, og tenkte Linnea og jeg skulle slenge oss på om det er ok. Vi kommer nok neppe før 12 hehe, jepp, førstegangsmor og med 2hunder som å ordnes med først også og både trøtt mamma og baby så går klokka fort om morningen ha en flott snøfylt helg alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå