Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Onsdag 24.jan-Pia-2nj-ninni82-Theaokt-Hebbie-Mayken79

*Torsdag 25.jan-Pia-2nj-ninn82-tilla-Hebbie

*Fredag 26.jan-Pia-2nj-tilla-Theaokt-Hebbie-Mayken79

*Onsdag 31.jan-Pia-2nj-ninni82-Theaokt-Hebbie-Mayken79

Er ikke helt sikker på om det virkelig passer, men jeg har ikke noen planer som jeg vet om ennå, må bare se an formen. Neste uke blir en ganske hektisk uke. Fysio 22, Helsestasjon 23, og venninne på lunsj hjemme hos meg 25, så burde vel egentlig vært hjemme og vasket 24. hehehe.

Var på mitt første barseltreff på tirsdag, det var koselig, vi er 5 stk 3 jenter og 2 gutter.

Skal tilbake på vekt sjekk igjen neste uke, for helsesøsteren syntes Ina hadde gått opp for lite de siste 14 dagene. Nå veier hun 5340g.

Gleder meg til 3 måneders kontrollen, da får vi målt henne også, prøvde forsiktig på egenhånd nå sist, og tror hun er rundt 57-58cm.

Har dere tenkt noe over sprøytene de får på 3 månederskontrollen?

Flere enn meg som er litt skeptisk på den mot hjernehinnebetennelse?

Er det ikke den det har vært så mye skriverier om?

Har vært på Maxi og kjøpt meg skritt-teller til 99 kr, så nå prøver jeg å få gått 10 000 steg om dagen.

Håper det går greit med alle sammen, ingen nevnt, ingen glemt.

Venter på at tulla skal våkne så vi kan komme oss ut og trille, skal en tur på Skeidar i dag.

Skrevet

Da setter jeg opp :

*Onsdag 24.jan på Glass kl.11:00 : )

-Pia

-2nj

-ninni82

-Theaokt

-Hebbie

-Mayken79

-Tillab

Setter deg opp jeg Tilla : ) Vet at du kommer !! ;o )

Nathalie er 60 cm så hun er kjempelang : ) Hvor mye hadde Ina lagt på seg da ?

Skrevet

dytter mens jeg lager middag..

Skrevet

Er greit det Pia:)

Mayken; vi valgte å ikke ta pneumokokkvaksinen siden det ikke hverken er forsket på langtidsvirkninger eller fertilitet i forbindelse med den. Og siden den bare har vært i bruk i 6 år i USa er det vanskelig å si noe om hvordan den kan påvikre om 20 år feks...

*trykkleeeeeifer*

Har gått kejmpelang tur i dag, deilig deilig...

Og skal på kino etterpå med min kjære og svogeren min. Det blir deilig med litt "mammatid".

Koser meg jeg gitt!

Skrevet

faen så tidlig....jeg som ikke går ut av senga før 12-1 tiden....

Får finne ut hvordan jeg skal fikse å være nedi byen i 11 tiden - er ikke der akkurat 11 ihvertfall.

Hvorfor er dere så morgenfugler ??? ;op

Skrevet

Fordi jeg har 2 !! barn og hun ene begynner på skolen halv ni... ;o)

Satte opp 11 fordi Tilla skulle få vært med.. På tide å snu døgnet litt eller hebbie `?? Du har med å komme på treff!! Ingen unnskyldning at man har forsovet seg altså !! : ) haha..

Hvilken vaksine var det nancy ikke fikk tro ? Det var en av de i alle fall..

Skrevet

Nå skal jeg legge meg, men tråden var på side 2 igjen så måtte jo skrive noen ord !

God natt alle sammen.. Håper vi alle får en søvnfull natt med lite bråk og mas : )

Skrevet

Enig med hebbie i at kl 11 er tidlig med treff, men skal nok klare å dra oss avgårde i tide tenker jeg;-)

Ida_83 med Hannah på 3 mnd vil også gjerne være med.

Blir koselig å se dere jenter, og ikke minst babyene-- jeg har jo ikke sett noen av dem!

Skrevet

*Onsdag 24.jan på Glass kl.11:00 : )

-Pia

-2nj

-ninni82

-Theaokt

-Hebbie

-Mayken79

-Tillab

-Ida_83

Skrevet

Og da har jeg vært og shoppet litt igjen da. Ikke av mine penger for de er det ikke særlig av før den 28 jan. Mamma sponset jakke på meg. Så kjøpte vi en dress til Erle- var 30% på ytterklær. En hun skal ha i barnehagen neste vinter. Den het Mikke Line. Har ikke hørt om det merket før jeg, men damen i butikken solgt også Reima tec og sa de var på lik linje. Noen som har hørt om den??. Så ble det litt klær til guttene. Men igjen så har jeg gått på en godisdag hos mamma. Gjør det alltid når jeg er der siden tilgangen er stor. Da blir det ikke godis til lørdag.

Skrevet

Sniker meg inn her hos dere for å spørre om jeg også kan være med på treffet på onsdag. Har kun vært med på to bim-treff tidligere og det begynner å bli lenge siden. På tide å få ræva i gir og komme seg på treff igjen. Er forresten enig i at 11 var litt tidlig da, men men, skal vel få det til for det.

Skrevet

S81; alle er velkomne på våre treff.

Det er også treff på East Lake uken etter om du er lysten:)

Krasjer med onsdagsbadingen da, men den får jeg vel klare å ofre;) hehe...

Så kan jeg jo tipse badejentene om hvor vi er kanskje? Eller er dette mest "gode gamle gjengen" treff?

Skrevet

11 er tidlig for de førstegangmammaene, det er jeg enig i.....for husker at jeg sjelden var oppe før i den tiden med Trym.....-men når man har barn fra før, så er det ingen bønn gitt :)

Og poenget med treffet var å få med alle de "gode gamle" så da tenkte vi at det måtte gjøres slik for at det skulle passe for Tillab......

Men om Hebbie og Ninni.... synes det er tidlig, så kan dere jo komme så fort dere greier for vi blir jo sittende litt. FOR dere MÅ komme. Vi vil jo se Fredrik og Sander nå endelig :)

Skrevet

hei jeg vil oxo vere med på treff......men m forbehold ihvertfal..er så sinnsyk trøtt ijen og vont i hodet for tiden....men hvor sitter dere på glass sa ike vet jeg hvor det er heller da men.....ellers går det fremover m meg....

Skrevet

Det er ved siden av skutebrygga langs elva i det ganska så nye bygget.

Nå skal jeg levere i barnehagen for så å ta med meg Erle på tur. Godisen må fordrives.Så med litt styrketrening etterpå. Ser så bomba ut her hjemme, men skal ta en skikkelig sjau her neste uke. Til søndag skal vi på badetur og ut å spise pizza med gutta. Det blir kos.

Hva har skjedd med lønna de 2nj- har de trekt den tilbake eller har du trekt den ut selv?

Jeg pleier selv å tappe den og så føler jeg at jeg har blitt loppet. Hi hi.. Nei nå må jeg forte meg. Øyvind passer Erle mens jeg leverer i bhg men han har jobbet natta og er så klar for å sove.

Skrevet

Hmmm. synes også 11 er tidlig.

pleier å stå opp kl 9 og steller og gi mat, og da sovner hun igjen i 10 tiden.

Får vel forsøke å holde henne våken litt til før hun sovner så hun skal sove i vogna da, eller kanskje jeg rett og slett skal spasere til byen????

Da sover hun jo så godt.....må fundere litt på det.

Fikk trasket en del i går da.

Tok bussen til Skeidar, og så gikk vi nesten helt inn til byen igjen, før vi tok bussen resten av veien hjem, er søren meg ikke lett å trille vogn nå når det er snø.

Var på Ikea på kvelden, spiste kjøttbullar og fikk endelig handlet inn noen nogenlunde fine pappesker som jeg kan stue bort klærne til Ina i.

Er så fullt i komoden hennes, der er alt fra for små, passe og for store klær, så jeg har jo ikke noen oversikt over hva jeg har og hva jeg kan bruke.

I dag skal jeg bare gå en liten tur tenker jeg.

Så skal jeg forsøke å få litt orden her hjemme, deilig å få det reint til helga.

I morgen skal vi i Barnebursdag, Ina har fått invitasjon i posten, det blir morsomt:)

Skrevet

Theaokt: Er nok ikke noen andre enn meg som har tappet kontoen, men følte ikke at jeg hadde brukt så mye.....-men litt her og litt der, så blir det plutselig litt større summer til sammen gitt :)

Skal jeg bestille bord til 11 eller stemmer alle imot så tidlig treff???? Samme for meg assa!!! Vil bare få med hele gjengen:)

Får vel ta å finne frem vaskebøtte og klut og tørke litt støv her ja..... -Og så må det blir en tur ut etter neste mating :)

Skrevet

Synes det er litt tidlig selv, men passer bra dersom jeg tar en gåtur i Drammen på 1 time først.

Levert i bhg nå, men glemte skiskoa og måtte kjøre tilbake ellers hadde det blitt baluba. Var -6 grader så jeg har drøyd det bittelitt med tur slik at sola varmer litt først.

Skrevet

Vi kan jo ta runden "rundt" elva først og sjekke om treet fortsatt lager oversvømmelse :)

Skrevet

Valgets kvaler:p

Samme dag er det faktisk babysvømming kl 11 da:p Men jeg får vel prioritere, også inviterer jeg med badejentene en tur, Endelig Mamma, Ønskejenta og Esre:) Vi pleier nemlig å lunjse på pigen og dit kommer også mammaen til eline og Niva. Så vi blir mange da;) dersom de kommer.

11 passer finfint for oss, vi er oppe da uansett, ingen bønn her i gården, alt etter kl 10 er for seint for henne:p

Skrevet

Jeg syns også det er tidlig, Når man står opp rundt 11 vanligvis så.. :) Men for en dags skyld må det vel gå bra.. !! Alle fra bimgjengen MÅ komme! Kommer pinnsvinet ? Og hva med Fruhc ? Er så spent på alle de jeg ikke har sett på leeeeenge, S81 husker jeg fra kinarestauranten og var du på Jonas en gang også kanskje ?

Jeg skulle gjerne vært med en tur "rundt" elva jeg først, men må på trygdekontoret kl 10.00 så da rekker jeg det ikke.. Syns det er så rart at jeg må møte opp der for å få barnetrygd..!!

Nanna... Håper virkelig du har mulighet til å komme.. :) Snart har du med deg baby på treff, det blir vel flott = )

Thea: Kanskje du lar hebbie sitte på sånn at vi er sikker på at hun kommer ?!

Og Hebbie: Alle er trøtte og slitne innimellom, det er ikke noe unnskyldning for ikke å komme. Sånn er det å være babymamma :) Kan sove ETTER treffet..!

Skrevet

Ja, nå som theaokt er inne i en miljøepoke.....så kjører hun nok miljøvennlig, dvs ikke trykke for hardt på gassen, kjøre jevnt i høyest mulig gir osv.....så da er det nok ikke så skummelt Hebbie. tihi

Hvor mange blir vi?

Skrevet

8 ser det ut til + de andre.. og alle babyene..

Skrevet

Tro om naboen skal være med ?

Tillab: greit å vite om du inviterer de andre og hvem av dem som evt kommer?? Sånn ca i alle fall..

Ringer du glass da 2nj ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...