Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det hundre nå tro ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Tirsdag 23.jan-Pia-Tilla

*Onsdag 24.jan-Pia-2nj-ninni82

*Torsdag 25.jan-Pia-2nj-ninn82-tilla

*Fredag 26.jan-Pia-2nj-tilla

*Onsdag 31.jan-Pia-2nj-ninni82

*Torsdag 01.feb-Pia-2nj-tilla

onsdager er elendig for meg, har abysvømming og dibtreff fra kl 10 og BUP kl 13...

Skrevet

*Tirsdag 23.jan-Pia-Tilla

*Onsdag 24.jan-Pia-2nj-ninni82-Theaokt

*Torsdag 25.jan-Pia-2nj-ninn82-tilla-

*Fredag 26.jan-Pia-2nj-tilla-Theaokt

*Onsdag 31.jan-Pia-2nj-ninni82-Theaokt

*Torsdag 01.feb-Pia-2nj-tilla-Theaokt

Kanskje naboen kan også. Skal sjekke.

Skrevet

Supert det Ninni om du blir med på trening. Deilig å ta litt sol først der. Ja det er der jeg trener. Koster 1500 kr i året for en hel familie og det er alt som trengs for å komme i form. Har gått av meg 35 kg på 3 mnd, men det gjenstår litt.

2nj- har noen slike dager innimellom jeg også. Helt at lufta i meg har gått ut.Ganske naturlig. Dersom du er klar på mandag så kan du jo bli med på litt trening.

Har vært helt miljø filosofisk i dag. Så nå melder jeg meg inn i natur og ungdom. KØDDA.

Klar for Lierbakkene i morgen jeg. Skal bli skikkelig deilig, men nå må jeg snart gå å legge meg om jeg ikke skal sovne på turen i morgen.

Skrevet

Oj som dere skriver !!

Fredrik har blitt skikkelig mammadalt så jeg holder på med ham hele tiden. Har begynt å bli vanskelig på kveldstid å legge ham hvis jeg ikke skal legge meg på samme tid. Er da jeg prøver å få gjort ting før jeg legger meg for da er sambo på rommet med ham. Så nå ligger han ved siden av meg på sofaen og sover - sovna med en gang jeg tok ham opp og fortsatte da jeg la ham ved siden av meg, mens jeg ordnet ting på nettet.

Tror jeg skal knaske havrekjeks jeg Piadi enda produksjonen har økt ;op Men det er så godt.

Theaokt - har du fått flere filosofiske ideer ? Jeg fatter ikke hva som skjer i dette huset - jeg må søren meg på dynga hver uke snart for kaste søppel !! Vi kjøper da ikke så mye eller spiser sååå mye - er så mye emballasje....er skremmende med tanke på at det er ikke bare vi som kaster masse søppel.

Jeg fatter ikke dere som er tilbake på startvekten allerede - jeg har bare gått ned 10-12 kg av 22 kg og svirrer rundt litt opp og ned. Men så får jeg søren meg ikke vært særlig aktiv pga. bekkenet mitt. Ok - spiser ikke alltid så sunt for tida da, men allikevel !!!

Jeg får finne på en annen løsning....dette går ikke lengre - kan ikke være alene om å være feit når jeg ikke er gravid lengre når jeg kommer på treff ;op

*Tirsdag 23.jan-Pia-Tilla-Hebbie

*Onsdag 24.jan-Pia-2nj-ninni82-Theaokt-Hebbie

*Torsdag 25.jan-Pia-2nj-ninn82-tilla-Hebbie

*Fredag 26.jan-Pia-2nj-tilla-Theaokt-Hebbie

*Onsdag 31.jan-Pia-2nj-ninni82-Theaokt-Hebbie

*Torsdag 01.feb-Pia-2nj-tilla-Theaokt

Skrevet

Hei hebbiesnuppa :) Enda våken om natta ser jeg.. Får ta et natt-treff snart da ;o) Havrekjeks er NAM NAM !! Hvem er det som er tilbake på startvekta tro ? Ikke jeg i alle fall... Og det som er helt merkelig er at BMI`en min ligger nå på "Normal", men jeg føler meg jo overvektig.. Har jo enda 8 kg til jeg er tilbake til der jeg var før fødselen. Og da var jeg 3 kg tyngre enn jeg har pleid å vært..!

Nå fjerner jeg noen datoer som er uaktuelle.. Sorry tilla, men foreløpig så ser det ut til at det passer best de dagene du ikke kan.

Skrevet

Har IKKE 8 kg til jeg er tilbake til der jeg var før fødselen, men til før graviditeten..!! hehe...

Skrevet

God morgen.Nå skal jeg snart ut å gå. Bare pøser på med mat til Erle, men hun virker ikke særlig sulten. Hun finner nok på at hun er det midt i Lierbakkene når det kanskje snør.Nei det får vente med snø til vi har gått tur. På tide å dra snart.

Skrevet

Ey Pia; det er en dag inni der jeg kan;)

Hvis ikke skal det sikkert kunne la seg ordne på en av de andre dagene:)

Skrevet

Så på den andre skravletråden at dere ikke kunne bade fast på onsdager lenger så kanskje du kan en onsdag allikavel ?? :)

Skrevet

Til dere je skulle gå tur med i dag:

Vi innledet natta med tur til legevakta, og tilbrakte store deler av natta på barneavelingen. Ingeborg er forkjøla, har masse slim i lungene som bidrar til at hun ikke får puste noe særlig godt. I tillegg kaster hun opp noe fryktelig. I går kveld hadde hun to episoder hvor hun satte slim i halsen og ikke fikk puste på lang tid. Forferdelig. Vi reiste hjem i natt, etter mange prøver og saltvannsinhalasjoner. Det er en stygg omgangssyke på sykehuset, er ikke vits å være der unødvendig. Skal tilbake i dag.

Husket ikke på å skrive inn her i natt, håper dere ikke ventet så lenge.

Skrevet

side 2 igjen...

Skrevet

Kjære Aga; håper det går bedre med nydelige lille Ingeborg!

Vi tenker på henne masse, og håper på oppdatering så snart som mulig! (er i danmark vi)

Pia; badingen har utgått men jeg har psykologtime på BUP hver onsdag kl 13...

Så da må jeg enten gå igjen med en gang eller komme fryktelig sent.

Ny vogn er forøvrig anskaffet, det ble ingen Emmaljunga siden jeg glemte kortet mitt hjemme og mannen ikke hadde penger på sitt. De gikk til regninger før vi dro. Kjiiiiiiiipt. Men det ble enn knallfin Carena Ride, har trillet i dag og den er knallgod altså, og med vendbart styre. Veldig fornøyd, og det til under tusenlappen!

Skrevet

Hei jenter.

Aga skjønner det veldig godt. Håper det går bedre nå og at det går fort over . Så vondt når det gjelder små babyer.

Forøvrig så må jeg vel kunne si at 2nj og jeg er to skritt nærmere shopping i april. Vi gikk til til Liertoppen fra CC. På veien kom det få snøfnugg. På vei tilbake så møtte vi snøføyka og det ble tyngre og trille. Måtte le da jeg så for meg synet av oss i det været. Godt var det iallefall. Tok meg en deilig laaaang dusj etterpå. Det kiipe var at når jeg måkte frem bilen på CC fant parkeringsbot. Trodde ikke de sjekket at jeg hadde vært der i over 3 timer. Pytt pytt.

Grattis med ny vogn Tilla. Når er du tilbake da?

Til mandag så blir det gåtur i Sande. Skal gå til treningshallen der det skal trenes litt styrke. Bare bortover trilling:) Hvem blir med? Blir det bare 2nj og Æ igjen?

Er litt matt i bena men det er en deilig følelse og da vet jeg jo at jeg har vært flink. Nå skal jeg straks til Tønsberg og hjelpe mamsen med å vaske. Ååå så forlokkende nå. Helst kunne jeg tenkt meg en pizza, men NEI NEI være flink nå. I morgen tar jeg nok og vasker hjemme. Trim det også. Har jo gått hver dag denne uka og tar en hviledag. Kanskje måke litt da.

Hva har dere andre gjort?? Sett for dere 2nj og meg oppover bakkene kanskje med tunga på utsiden? Ha ha. Skal legge ut et bilde på mitt album. Står under Theaokt på bim

Skrevet

Heisann, så flinke dere er! Det er kjempedeilig å gå lange turer, Ingeborg og jeg går gjerne slike turer noen ganger i uka. Eneste gangene hun sover lenge av gangen...

Nå er hun og pappaen på sykehuset igejn, for en sjekk og for å få en runde med saltvannsinhalasjon for å løse opp slim. Håper de snart kommer hjem. Vanskelig dilemma, ville gjerne vært den som reiste med henne, samtidig ser jeg jo at lillegutt på 2 år er sulteforet på mammakos...Nå sover han søtt i senga, og storegutt på 11 og jeg og ser Battlestar Galactia, strålende serie. Klarer ikke helt å følge med, venter bare på å få lille jenta mi hjem igjen.

Grattis med ny vogn, Tillab! Det er en god følelse:-)

Skrevet

Terese; kommer hjem til søndagen:)

Aga; herlig feeling, god å trille. *krysse enda noen fingre for skjønne lillejenta di!*

Skrevet

Æsj Thea.. Vil gjerne være med dere å trille jeg, men mandag skal jeg på barseltreff igjen :o( Kan ikke ta det tirsdag da.. : ) ??

Skrevet

Aga: ikke kjekt når de små blir dårlige. Håper det går bedre med henne nå :) Vi ventet ikke så lenge før vi gikk, og bra var det for det tok jammen tid. Var ikke tilbake før 1615 ca. Flink du da om du går slike turer flere ganger i uka. Hvor går du da? Kanskje jeg må henge meg på for å få trimmet litt ekstra..... hehe

Theaokt: BOT???? Fy så kjiipt da. Fikk ikke det jeg.... Jaja, neste gang får vi gå fra oss da og heller ta et par runder inne på senteret for å komme opp i nok SKRITT.

Har forresten neste Lier-tur klar. Kan gå fra oss, opp til Flisgiganten (starten på Lierbakkene) og bortover og oppover og nedover en vei som fører oss til Lier sykehus, så ned til Lierbyen (der kan vi gi mat) og så tilbake. :)

Kan jo være Aga har noen gode forslag også???? *roper*

Tillab: grattis med ny vogn. Kjekt det da. Vi har en Carena tvillingvogn og den virker bra. Har ikke blitt brukt mer enn et par ganger for Trym vil ikke sitte i vogn....

Skrevet

Hei hå hei hå nå skal dere ut og gå trallalalalala.....

Blir ikke noe tur på meg i dette drittværet - blir tungt for bekkenet mitt. Var jeg som trilla handlevogna i dag - siden sambo elsker å trille barnevogna ;o) og det var tungt å snu på vogna så jeg kjenner det rimelig bra i bekkenet !!

Men ellers har jeg veldig lyst å være med på tur i Sande på mandag - må bare tenke hardt på at snøen har smelta bort og det er vårvær igjen den dagen ;op

Tenkte å spørre om du ville være med på tur imorgen Theaokt, men jeg må returnere noen klær jeg har kjøpt som jeg ikke er fornøyd med og få mer astmaspray - har bare 1 dag igjen på den og den må jeg ha før den går tomt ellers tetter det seg igjen. Merker det hvis jeg har glemt å ta sprayen.

Synd med boten - skitt happens !! Er lenge siden jeg har fått en nå ....

Gratla med ny vogn Tillab - gleder meg å se den. Må jo holde utkikk på vogn når jeg skal kjøpe selv.

Ellers håper jeg det snart blir et treff snart som jeg kan være med på - er jo lenge siden jeg har sett dere nå !! Blir skikkelig sur om alle er slanke og flotte slik som Theaokt - siden jeg er på stedet hvil pga. bekkenet. Kan ikke gå tur med bikkja en gang. Gjorde det en gang og hadde vondt i bekkenet i 2 dager fordi den dustehunden vimsa frem og tilbake og jeg vridde meg et par millimeter da jeg skulle dra ham inn en gang og da var det gjort !!!

Håper ting ordner seg med Ingeborg, Aga. Er fælt når det skjer med små barn - dette var akkurat det jeg gikk gjennom før og etter fødselen og det var jævlig !! Verre er det for barn som ikke skjønner noen ting eller kan si ifra. Lå i flere timer uten å få puste før dem fikk åpnet luftveiene - så jeg håper virkelig at det ordner seg for henne.

Skrevet

Det hørtes ut som en pyton opplevelse, Hebbie! Går noe bedre med snuppa nå, men sove vil hun ikke...

Skrevet

God morgen alle sammen:)

Da er snuppa sendt avgårde til skolen, litt for sent for jeg trodde hun var syk for det var hun i gårkveld,men neida.. i storform hun : ) Lillesnuppa ligger nede på soverommet og sover, jeg springer opp og ned og sjekker henne.. Håper hun våkner snart sånn at jeg kan hente henne opp!

Vogna kom hjem i går, så foreløpig blir det ikke noe ny vogn på meg.. Men men.. Liker jo egentlig den jeg har veldig godt da !

Minner på om denne for de som ikke har skrevet seg på :

Skrevet

O-la-la................. kjenner at jeg har gått noen skritt igår ja. Litt støl i bena idag, men deilig og da :)

Så flott vær idag da. Kanskje jeg skal gå opp til Liertoppen og ned igjen.....not! Gjør det gjerne igjen, men tror kanskje jeg drøyer litt. Var tungt å trille i snøen ja.

Tenkte jeg skulle kjøre til et senter og shoppe litt på salg, men nå ser det ut som lønna jeg fikk i forrige uke har forsvunnet fra kontoen......-fatter ikke hvor penga blir av assa.

Hvor skal vi ta treff hen da?? Glass?

Mayken og Pinnsvinet....vil ha med dere også *roper*

Skrevet

Ja det var det da.. Har glass åpent hver dag? Skal vi si onsdag 24.jan kl.11.00 (Så kan Tilla være med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...