Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i allefall med, hvor skal vi treffes da, hakke fått med meg det helt jeg... Og forresten, jeg er FØDT for sent så gidder dere å vente til ti over om jeg ikke er der på slagt;) Skal riktignok gjøre mitt aller beste!

Endelig mamma; regnet med det var det du hadde ja! Det er jo bare rålekkert og passer veldig godt inn hos oss! Og jeg ble virkelig overrasket over prisene, mye billigere enn alt annet jeg har funnet priser på så langt! *fornøyd*

Og det er klart vi gjør, skal høre med mammaen til Eline når det blir bading jeg! For det er dere med på?! Utover det er det jo treff på tirsdag:)

Må riktignok legge til et lite forbehold, kan hende vi stikker av til Danmark hele neste uke, men da sier jeg fra:) Gi vesla kos fra oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Theaokt som hadde ruta, så lurer på startsted jeg også... men var vel meningen å gå oppover langs elva, så da er vel sentrum startsted tipper jeg. Venter selvfølgelig.

Tenk: jeg er født 33 dager over termin (tok ikke ul på den tiden da).....burde jo vært for sen til alt....hehe

*Roper på theaokt*

Skrevet

Hva med å starte på gullskogen senteret eller i sentrum. Det er det samme for meg hvor vi starter men dersom det er noen som skal gi mat rett før vi går så kan det jo gjøres på senteret. Så er det stor parkeringsplass.Så kan vi jo gå langs elva på begge sider. Ja skal det shoppes i april så kan vi vel ikke stoppes av snø. Klart vi kan vente Tilla. Bare vi har tak over hodet så kabn vi jo vente. Hva med å møtes 10-10.15, noen forslag? Kommer innom om litt å ser på responsen deres.

Skrevet

Da sier vi kl 10, og dersom vi skal gå opp så ned langs elva så kanskje møtes ved Glass eller CC eller no sånt? Så er vi tilbake i byen til å lunsje med Mayken?

Skrevet

Må avlyse lunsj i morgen jeg.

Sambo skal jobbe i natt og har fri fra jobb på dagen i morgen, og da vil Ina gjerne være sammen med pappa'n sin.

Er ikke så ofte vi får vært sammen bare oss tre.

Vi får ta det igjen en annen gang, men dere må kose dere masse på tur og lunsj.

Skrevet

Ja, jeg tenkte faktisk å parkere på CC hvis vi skulle gå fra byen, så CC eller Glass er bra. Gir Truls mat før jeg leverer Trym i bhg tenker jeg, så da er vel han fornøyd til nærmere 12. :)

Skrevet

Da sier vi cc kl 10.00. Supert det. Vet ikke hvordan det blir med Erle og mat, men er vel ved cc ca 09.30 slik at jeg kan gi henne litt i bilen. Og da holder det jo litt. Så kan vi jo ende i byen etterpå. I går var jeg hos mamma og der er det alltd så masse god mat sam t pappas sjokolader. Jeg heiv innpå. Det er sikkert bare bra for forbrenninga. Men nå må jeg være flink frem til søndag og barnedåpen. Men da må jeg nok skeie ut igejn siden mamma skal bake så masse.

Mayken- klart det er koselig å være litt sammen dere tre på dagen litt. Vi tar det igjen. kanskje neste uke?

Vært og kikket på salget i byen i Tønsberg i dag. Så masse fint til 50% . Men hva hjelper det når pungen er tom helt til slutten av mnd. Så har jeg jo litt lyst til å kjøpe noe til meg selv også siden det alltid er barna jeg handler til. Men nei nå skal jeg ha det som motivasjonsfaktor til trening at dersom jeg er flink skal gå bananas i april. Så spare spare. Har skiftet mobil siden den andre er ødelagt. Der ligger tlf nummerene deres, så får ikke hentet de ut. Kan dere sende det til meg på sms. Mitt nummer 45662510.

Skrevet

Jeg har *tada* laget meg handleliste på Old Navy jeg. De har SÅ sinnsykt mye lekkert i vårkolleksjonen til baby!!! *siiiiiiiiikle*

Tror jeg har lagt inn babytøy for MINST 1500,-

Må tilbake og sikle videre!

Skrevet

Nå har 2nj, Truls, Erle og jeg kommet et skritt nærmere shopping i april. Skikkelig deilig vær altså. Men har det vært flom i elva ? noen som vet. Nei 2nj da er det sikkert det treet elle hur?

Neste uke går turen til Liertoppen og ned igjen. Hvilken dag, noen forslag? Hvem blir med?

Var innom cc og kjøpte tullipaner siden det er tullipanenes dag i dag. Elsker dem. Kjøpte de i forskjellige farger. Håper de holder seg fint til barnedåpen til søndag. Kjøpte dessuten rekelunsj med meg hjem fra meny. Sunt nok.

Prøve og vaske badene før jeg henter gutta i barnehagen.

Ka dere gjør i dag da damer?

Skrevet

Takk for turen! Så deilig turvær da.

Jeg er med neste uke iallfall. Passer best onsdag, torsdag eller fredag for meg. Tirsdag skal jeg på 6 ukers kontroll med Truls. Så spent på hvor stor han har blitt :)

æsj, fått for lite lønn denne måneden og jo... Ringte etter forrige utbetaling, men neida....de greier ikke å ordne det. Ringte sykehuspartner igjen nå og samme beskjed......-så da blir det spennende å se hvilken sum det står på neste måneds lønnsslipp. Blir så irritert:(

Skrevet

Fane ta hele sykehuspartner.. Mangler 13 tusen her i gården. Er mye kroner det!!! *knurre til dustene*

Jeg er veldig lei for at jeg ikke fikk blitt med å gått i dag. Veslemor våknet kl 0130 i natt (og lur som jeg var tenkte jeg at jeg skulle vente på den matingen før jeg la meg) og hun fant ut at hei, nå skal jeg være våken! Holdt det gående til 0445! Og Stod opp igjen kl 0705... Mye søvn på meg ja! Tenkte jeg skulle få henne til å sovne igjen rett over 9 som hun pleier, men neida, kl 1130 ga jeg opp, med en illsint og overtrøtt baby som ihvertfall ikke skulle sove! Så da gikk jeg hjemmefra og til byen. God trening når kommunen ikke gidder å måke fortauene her oppe!

Sukk... Lalle snart, er så overtrøtt at øynene står på stilker:p

Skrevet

Høres ut som våre netter:-( Slitsomt.

Sykehuspartner suger, de har gjort så mange feil og rotet bort så mye når det gjelder permisjonene mine at jeg nesten har gitt opp.

Vil veldig gjerne være med å trille, får jeg lov?

Skrevet

*tenke tenke* okeeeeeeeeeeeeei da, du kan få væme;)

*denge litt på sykehuspartner igjen*

Skrevet

Hehehe....sånn har jeg også tenkt - vente liiiitt til for han skal vel våkne snart. Men da har han funnet ut at han skal sove hele natta og jeg ligger der og får ikke sove. Eller jeg er så trøtt at jeg går nesten på veggen, men da skal han IKKE sove og være våken og helst sutrete.

Ville bare fortelle igjen at jeg har lagt ut bilde av Fredrik, Isac og Erle på albumet mitt - skrev dette på forrige tråd rett før denne dukket opp.

Er på H på side 2.

Skrevet

Aga- klart du får lov:) Bare koselig det. Det blir til uka igjen- da går turen opp til Liertoppen der det er mulighet for de som vil å gi litt mat til nurka. Vi tar sikte på å reise inn til Oslo i April for shopping og da må det trimmes litt først. For meg så passer det alle dager bortsett fra tirsdag og torsdag. Vi varierer turterrenget så det er bare å komme med forslag. i kan de fleste flytte litt på oss. Men det må være litt trim i det da:)

Nå skal jeg ut å trimme litt nå. Skal gå inn til sentrum med Erle. Guttene er hos svigermor til i morgen da det blir barnedåp. De kommer til å erobre hele kirken i morgen de gutta mine tror jeg.

Herborg- Er du klar for en liten tur snart? Vi kan jo ta det litt på sparket. Fint bilde av Sande gjengen

Skrevet

Fint da. Her i Lier er det mange supre trilleløyper som virkelig får sving på melkesyra. Blir gjerne med hvis tidspunktet passer, må få kabalen til å gå opp med barn og ungdom og lekser og henting i barnehage...

Vi hadde barnedåp i starten av desember, og fylte opp mange rader med familie. Utrolig koselig stemning, det var utdeling av fireårsbok så alt var lagt opp for små barn. Lykke til i morgen:-)

I natt våknet Ingeborg halv ett og var våken til halv fem. Trivelig...;-(

Skrevet

Skal vi ta trilletur på onsdag da kanskje?? Og vi kan jo gå i 10-tida slik vi gjorde sist, eller??

Bare kjekt med flere på tur Aga. Du er kanskje godt kjent i Lier så du kan komme med noen forslag til turer. Føler jeg trasker mye de samme løypene her jeg.....

Skrevet

Jeg rømmer landet neste uke jeg:)

Danmark i en uke! Deeeeeeeilig! *skal kose seg*

Og skal handle ny vogn!!!

Skrevet

I`m back = ) Deilig !!!

Mista selvfølgelig vogna på flyet, med voksiposen oppi.. Det er over 7000 kroner det :( Får håpe den dukker opp eller at vi får nytt ! Poenget i alle fall, er at jeg ikke får vært med å trilla tur til liertoppen, er litt glad for det, for det høres hardt ut ! ;o)

Men kan jo kanskje fått vært med på treff på tirsdag om jeg får lånt mammas vogn eller at vår har dukket opp..!

Tillab : Så du tar sjansen på å dra tilbake allerede : ) Digg med vognshopping.. Skulle gjerne hatt 2 !

Sambo avliva hunden vår i dag :o( *snufs* er veldig trist, men vi måtte jo det.. Kan ikke ha en hund man vet biter og som er ustabil når man har barn! Selv om jeg var helt sykt glad i henne!! Har utsatt det i ett år nå.. Så nå skal vi prøve å finne ut hvilken hund vi skal ha neste gang.. Spørs om vi blir enig, jeg får det nok som jeg vil til slutt som vanlig men... ;o)

Skrevet

Da har jeg det STOR spm til deg Pia; vil du ha min?

Ligger bilde på hjemmesiden min...

Pappa har henne nå og jeg vil faktisk egentlig ikke ha hund, har nok med 2 katter, baby, mann og lillebror... Hun er kjempesnill, rolig, billig i drift, kan trekke både på ski og pulk, 5 år, alle vaksiner i orden osv osv osv... Og hun liker barn (mest uintressert, snuser litt og fortsetter med sitt eller ligger og kikker;)

Og jada, var ikke svigermor og svigerfar som var det store problemet, det var søstrene. Og det ble igrunn litt mange mennesker for meg der. Er jo vant til å være 4-5 stykker til jul jeg!

Samt at nå drar vi ned for litt jobb, masse kos og virkelig besøk, ikke noe forventninger som kan bli ødelagt da!

Skrevet

Nei det kan jeg nok dessverre ikke.. Vi har bestemt at vi skal ha en valp, for da vet vi hva vi har med å gjøre.. Hunden din er sikkert kjempesnill altså, men vi ble enig om det visst vi skulle ha ny hund. Dessuten skal storesnuppa være med å bestemme, hun ble helt knust stakkar..

Hvor finner jeg hjemmesiden din forresten `? er det noe alle vet eller ? hehe.. : ) Ikke akkurat datanerd jeg da.. !!

Skrevet

du finner oss på www.hafrjohnsen.vom

(sitter og oppdaterer nå så det skjer litt fremover;)

Skrevet

Passer bra med onsdag synes jeg.Da kan jeg levere guttene først og reise direkte til Drammen.Aga passe det å gå fra cc kl 10?

Skrevet

Onsdag kl 10 høres helt supert ut for min del:-)

Skrevet

Sender deg en stoooor klem Piadi !! uff - det kan ikke være gøy å gjøre noe slikt, men det er bra at dere tar tak i det. Hadde vært verre om Nathalie hadde blitt skadet i fremtiden. Sambo ble bitt flere ganger av scæferen dem hadde og en gang skambet hunden sambo i hodet og han har masse arr etter det. Men det tok en stund før bikkja ble avlivet fordi sambo ikke ville det og det var litt hans feil også å terge han - men barn tenker ikke alltid på konsekvenser.....

Lykke til imorgen Theaokt med barnedåp !! Håper dagen blir kjempekoselig....

Klarte å prestere å falle på ræva i kveld hos svigers - hater den bratte bakken !! Er livsfarlig når det er glatt - da kan vi ikke kjøre opp og må gå forsiktig opp og ned bakken. Kult med bekkenplager fra før av, men til nå går det bra - håper bare på et blåmerke. Heldigvis var det sambo som bærte Fredrik - jeg er en racer i å tryne !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...