Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer. Da følte jeg "the urge" til å slippe den dømrade scrollinga!

Da har jeg lakket negler og lagt på "blingbling" på den. *føle seg fiiiin*

Lenge siden jeg har hatt noe tid til sånt. Veldig deilig å føle at jeg får gjort noe for MEG også...

Veslemor har hatt en liten kjempevanskelig periode i dag. Hun hylte fra hun ble satt i bilsetet til vi var hjemme og stod midt i stua. Da var det nok for mammaen som løftet henne ansikt til ansikt og spurte med skikkelig sint stemme hva som var galt. Det var jenta si som ble redd ja! Hun så på meg med de kjempestore øynene og bare peip. Stakkars jente. Men det var som jeg trodde, ingenting galt, ikke trøtt, ikke sulten, ikke bleie, ingenting. Og 30 sek etterpå var hun blid som ei sol og bare lo... Skjønner ingenting jeg.

Hebbie; babykino var finfint. Anbefales dersom man ikke har en propellbaby som meg:p

noen som skal være med og bade i morgen?

Pia; godt du ikke er helt nettløs da, hadde manglet noe dersom du ikke svinset innom engang;)

Thea; skjønner ikke hvor du henter alt overskuddet fra, all energien. Men kanskje du har trengt å gå opp så mye hver gang for å ha noe å brenne av etterpå?! *imponert*

Vel, jeg skulle skrive en hel masse greier men husker ingenting av det.

Er treff tirsdag 16 kl 12 på East Lake. Vårt faste treff. (er annenhver uke) dersom noen har lyst.

Også har jeg en liten tanke; hva med en jentefest? En liten søt en:p Jeg fikk av alle mulige rare ting dansespill til jul, også har jeg buzz samt barskap. Vet ikke når ennå men tenkte å lufte ideen. Noen som har lyst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ohhh, endelig en kort tråd. *Me like...*

Bade i morgen, hvis vekkerklokke virker, haha...

Sur baby; det er noe som går, har bært i hele dag.... GRUMPFFF..

Tror egentlig det var magen. Dumme Fishermans Friend..

Så nå er jeg trøtt, endelig ferdig med dåpsinvitasjonene:):) Jammen på tide i grunnen..

Hørte jeg fest???????????????? Har tenkt på det ganske lenge jeg, babytreff uten babyer, og på kveldstid... God ide:)

Nattinatt!

Skrevet

Heisann damer!

Mayken: Ringen hadde rett!!

Nå har jeg endelig fått ut den lille jenta vår :-) Hurra! Hun kom 6 januar etter myye vondt (rier fra 4 januar kl 22...). Hun var 50 cm lang og veide 3775 gram et lite stykke vidunder.

Håper å få vært med på et treff om en stund men nå skal vi bare koooooooose oss! Jeg spiser henne nesten opp :-)

Skrevet

Tillab :-) 07 mener du vel :-)

Skrevet

Hehehehe....jeg klarer å pumpe meg, mens jeg skriver !! Har pumpa mellom knærne og lillegutt på lammeskinn foran meg og sover midt oppi alt bråket. Han sovner alltid da.

Gratulerer med jenta di Astronaut !!!!!!

Hvor er det blitt av Laila ?? ligger på stranda og slikker sol ??

Tillab - får prøve babykino en gang. Er ikke noe propellbaby jeg har - han sover hele tiden han ;o) hehehe....men ikke i natt. Plutselig så ville han ikke sove i senga si og begynte bare å sutre. Så jeg måtte ta ham opp hver gang og da roet han seg ned og holder på å sovne. Sovna med en gang på lammeskinnet.

Høres gøy ut med fest - når jeg har gått ned i vekt !! Søren er så lei av av fettet mitt, så jeg skal gå og ta en skål sjokoladepudding og vaniljesaus....

Skrevet

Grattis Astronaut:)

så fint å høre at dere har det bra.

Å så godt å høre at jeg hadde rett;) hihihi.

2nj: heter virkelig barnebutikken på storsenteret, Spareland?

må vite hva de heter så jeg får ringt dem

Skrevet

Gratulerer Astronaut med lille jenta :) Har hun fått navn? Kos dere masse. Vi gleder oss til å se dere på treff om en stund :)

Deilig med en kortere tråd ja. -Men 06.....skikkelig gammel da jo. *glise* Sånn er jeg også..... 06 ligger liksom i fingrene, så det tar litt tid å innstille på nytt år. Tenk at det er 2007...... synes nettopp vi satt og ventet på nyttårsaften og overgang til 2000 jeg. Tida går bare så utrolig fort. Ser det på Truls også da, er jo blitt stor allerede. Begynt med 62-klær, så nå har jeg pakket vekk 50 og 56. Hmmmm......må bare nyte-nyte siden dette mest sannsynlig er siste gang vi har baby her i huset. Er fornøyd med 2 barn tror jeg.

Så flott turvær idag da. Håper det er slik på fredag også. Er det flere som vil være med oss å gå eller?? Hvor starter vi turen Theaokt??

Har fått bekreftet dåp for Truls i Molde palmesøndag. Så da kombinerer vi det med litt påskeferie hjemme hos mamma og pappa :)

Nei, må sjekke ut litt salg på diverse nettbutikker nå. Får lønn på fredag, så da er jeg klar for litt shopping igjen. Blir iallfall en tur på Ikea til helga når mamma og pappa er her.

Skrevet

Veldig dødt ja....får hjelpe til litt jeg da, selv om jeg er mer en leser enn skriver-type.....

vært på babysvømming for andre gang i dag, Jørgen storkoser seg i vannet. Beina går som trommestikker så fort vi er nede i vannet =)

Kanskje ikke så mange som vet hvem jeg er...men er ofte innom og leser hver dag, men er vel kanskje litt lat som ikke skriver så mye....

Skrevet

Hmmm, bomma med et år ja:p Shit happens!

Korrigert nå! *glise*

Trille ja, det gleder jeg meg til. Har bedrevet powerwalking i dag, glemte bort hele timen på BUP og fikk innmari dårlig tid når jeg kom på det igjen 7 min før jeg skulle være der! Stress...

Endelig mamma; hihi, søte vesla di, veit ikke helt om jeg tror på at hun ikke er snill jeg:p *søte babyen* Drar forresten og kikker på Kvik i morgen. Sett på nett og det så bra ut!

Mayken; Spareland heter det fordi det var det hele senteret het før:) De har SÅ mye fint!

Det var som vanlig noe mer jeg skulle lire av meg men det er gått i glemmeboken...

Hebbie; det hjelper nok, jeg har peiset i meg en hel eske med sjokoboller jeg:) Hihi...

Skrevet

Takk for hjelpa 2nj.

Var ikke det at jeg ikke trodde deg, bare stussa på at de brukte det gamle navnet.

Var innom der i går, for det er der vogna vår er kjøpt og vi sliter med hjulene.

Det ene vil bare skli av hele tiden, og de andre vingler.

Tror det på ha skjedd da vi var ute og fløy i jula, og så har ikke vogna blitt brukt så mye etter det, så det var først nå i helga vi fant ut av det, da det ene hjulet bestemte seg for å stikke en tur på egen hånd.

Fy søren så ekkelt.....

De selger ikke det merket lenger, men fyttirakkeren så god service vi fikk.

Holdt på med vogna i 2 timer eller no.

De hadde tilfeldigvis et ekstra hjul på lager fra da de solgte dem, men de måtte få lete litt for de visste ikke helt hvor det lå henne.

Så vi fikk med 4 andre hjul i mellomtiden, de fungerer fint, men bremsene virker ikke på dem.

Rett før vi skulle gå, fant de det ekstra hjulet, og vi fikk med oss det også.

Så nå har vi to sett med hjul, uten å trenge å betale for noe:)

Fest høres gøy ut, men det blir nok en stund til jeg får mulighet til å stikke hjemmefra så lenge i strekk.

Snuppa er alt for avhengig av meg og puppen for å sove.

Må prøve å få henne til å ta flaske, men det er like populært her i huset som det smukken er. Det vil si, gøy å prøve i ca 5 min, så er det bare skrik.

Skrevet

Mayken: Så bra. Kjekt å høre at det er god service noen plasser også..... Er nok ikke så uvanlig at vognene får seg en trykk når man har de med på fly og det er jo ikke alltid man merker det med en gang slik at man får meldt fra og får erstatning. Vi har flydd mange ganger, både i Norge og til utlandet og det har heldigvis gått bra med vognene vi har hatt med, men søstera mi fikk ei vogn ødelagt på vei fra Oslo til Molde.

Trillere: Hvor starter vi i morgen??? Håper det ikke kommer masse snø idag da. Så det var meldt snø, men heldigvis ikke kommet noe enda :) Skal gå til Lierbyen etterpå, så da får vi en tur på et par timer :) Må hente et par bilder jeg har hatt til innramming.

Tillab: Ble så gira på håndball jeg..... Greier ikke å få det ut av hodet :)

Skrevet

Uff, har begynt å snø jo:(

Er det noen som er glade i pizza, salat og rømmedressing?

Fikk så utrolig lyst å gå på peppes å spise, har jo det tilbudet "spis så mye du vil for 94kr". Er siste dagen i morgen.

Tenkte kanskje jeg kunne få med meg noen å spise der i morgen?

Noen som er interessert?

Ikke noen spasertur på meg og tullemor i dag gitt.

Bruker dagen på å få ryddet, tørket litt støv, vasket, og skifte sengetøy.

Deilig å få gjort litt sånt også, lenge siden sist gitt.

Da kan jeg bare kose meg med å trille til byen i morgen og slappe av med noen innkjøp og kanskje pizza?

Skrevet

MMMMmmmmm.....så reklame for det på TV igår kveld. Pizza er nam ja. Kanskje lunsj der i morgen da etter turen om det ikke kommer så masse snø at vi ikke kommer oss frem med vogner.....

Da må vi jo begynne med innendørs-gåing. 10 ganger frem og tilbake inne på Liertoppen, 5 runder på Ikea osv. haha

Skrevet

Når skal dere gå tur i morgen da?

Jeg skal som sagt gå til byen, og så har jeg en del ærender, så jeg blir ikke med dere på tur i morgen, men kanskje neste gang?

Hadde vært koselig om noen av oss kunne møtes og spise pizza:)

Kommer jo litt an på når dere er ferdige med turen da.

Skrevet

Hvor er forresten alle sammen i dag?

Er jo så stille her inne.

Nå har jeg fått ryddet og vasket på alle rom bortsett fra gjesterommet, eller roterommet til sambo som jeg liker å kalle det.

Skal fuge brannmuren der inne til helga, så det er ikke vits i å gjøre noe der ennå.

Deilig å endelig ha det rent, og endelig kan tulla mi og jeg ligge på gulvet å leke, for nå er det skikkelig rent:)

Kan ikke huske sist det var det.

Så i morgen og i helgen kan jeg kose meg og slappe av med god samvittighet.

Skrevet

Leiligheten er herved STRØKEN! Det er bare så utrolig deilig å kunne sitte i sofaen og se meg rundt og vite at, tada, ingenting å rydde, kan bare slappe av!

Har funnet kjøkken i dag, (tusen takk Anne, det ble Mano!!!)

Har også funnet baderomsinnredning og badekar og garderobe! *glise fornøyd*

Jeg blir gjerne med i morgen jeg Mayken! Når er du i byen? Og trillere, send meg en sms da, jeg vil gjerne trille til tross for snøfallet jeg, er jo store hjul på dingsen og det ligger nok ikke så veldig mye igjen i morgen, i hvertfall ikke i byen.

Må kjøpe meg nye bukser. Prøvde den "magiske" buksa, du vet den alle jenter har i skapet som de HÅPER kan passe igjen, DEN ER FOR STOR!!!! *hoppe av glede*

Skrevet

regner med at jeg tussler til byen i 12.00-13.00 tiden.

kommer ann på når tullemor våkner av frokosthvilen sin.

Skrevet

Så flott med skravling, flinke dere er!

Mange jeg ikke har møtt, men de fleste har jeg jo sett nicket til før.

I dag har lille storebror Johannes på 2 år vært hjemme fra barnehagen, med en skikkelig forkjølelse og et superdårlig humør:-( Sånn i ett tiden var det rett før jeg la ut en annonse på gis bort på finn.no...Så sovnet han, og var så nydelig der han lå med englekrøller. Våknet heldigvis mye friskere og med et gullegodt humør.

Ingeborg er i sitt sedvanlige gode humør, hun er ei sol stort sett. Var på 5mnd kontroll i går, merket ikke sprøyta og viste seg frem fra sin aller beste side. Godt over 9 kg og 70 cm lang:-)

Hadde vært superduper trivelig med en trilletur i byen også, må bare ordne vogna i Sverige først. Skal til Happyland på mandag, blir fint å kunne trille igjen:-)

Ses uansett på EastLake.

Ha en fortryllende kveld, jenter!

Skrevet

Haha, hermegåsa;) Det er virkelig et fint kjøkken, jeg er storfornøyd med det. Trilletur, sikle...... Får besøk i morgen jeg da, gamle venninner med babiser! Blir veldig kos:)

Gratulerer med for stor bukse, det er jo alltid gøy!! Min magiske bukse (seff den minste...) sitter som et pølseskinn, så må gå med den hjemme i mange timer før jeg tør å ha den på ute, haha.. *Snufs, savne gamle fasongen...*

Sees til uka kanskje??

Skrevet

Hei jenter. Har vært i Tønsberg og hjulpet moren min. Nå er jeg tilbake i snøværet. Blir det tur i morgen? Skal vi se an været til i morgen eller bare si at vi går? Vet jo ikke hvordan det er måket på fortauene da.

Skrevet

Kan vi ikke bare gå da? Jeg lar meg ikke stoppe av litt snø iallfall:)

Skrevet

Oi, og det innlegget skulle jo ikke vært nederst da...

Skrevet

Var snakk om å trille i 10-tida og en 2-timers tur, så da er det vel omtrent lunsjtid når vi er tilbake i byen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...