miss_data Skrevet 9. januar 2007 #1 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei.. Ville bare fortelle det jeg går/har gått igjennom.. Det hele startet i mars for 2 år siden.. Jeg og min kjære følte at nå var det rett å få en liten en, etter mange år sammen bare vi.. Men dette var lettere sakt enn gjort.. Det gikk litt under 1år før jeg ble gravid.. Jeg klarte ikke tro det! Men det varte ikke lenge.. Mistet før jeg nådde 5-te uke.. Så gikk det enda 6-8mnd, før jeg ble gravid pånytt!!! Jippi tenkte vi.. Men så gikk det galt igjen.. Men så ble jeg gravid igjen rett etter jeg mistet for andre gang.. Hadde ikke mens imellom.. Men dette mistet jeg også.. Oppgitte vi gikk til legen.. Men nå er vi til utredning.. Jeg skal begnne på pergo for første gang.. Min kjæres "gutter" svømmer perfekt heldigvis.. Så da får vi se om det ender som vi ønsker! Del gjerne opplevelser om pergo.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7719629-endelig-i-gang-med-utredningog-jeg-er-spent/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå