Gå til innhold

Jeg elsker nattamming!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når lillegutt ligger tilbake i vugga mett og fornøyd og jeg bare kan krype under dyna igjen. Er det deilig eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er herlig! Enda bedre når vi begynte skikkelig samsoving synes jeg...

Skrevet

Jeg sover i hvert fall mye bedre med nattamming! Nå har jenta sovet fra 21 -7 i ei uke, og jeg ligger og lytter om hun puster og om hun våkner... Blir sikkert vant til det snart!

Gjest Mamsidaisy
Skrevet

Enig! Det er en egen ro om natten. Også de herlige suge-svelgelydene mens baby spiser og du bare blir mer og mer trøtt av ammehormoner. Mmmm :-)

Skrevet

Lillegutt på 7 mnd vil fremdeles ha nattpupp flere ganger per natt. Og det får han siden han ikke vil ha så mye på dagen lenger. Det er et eget liv om natten når vi sitter der på sengekanten, han og meg. I tillegg får han ligge mellom oss i dobbelsengen hver natt. Jeg elsker å ha gutten min der, og gruer meg forferdelig til vi etterhvert må flytte han over i egen seng. Lille go`gutten min.

Skrevet

Jaa - godt å høre jeg ikke er alene om å like kosestunden om natten.. Litt slitsomt til tider - for Simon vil ha ganske mange måltider enkelte netter. Men det er aller mest kos - å kjenne varme lille kroppen inntil min - og så bare sovne sammen.

Bare synd samboer ikke synes det er like stas å dele meg..

Skrevet

Også så deilig det er når han er ferdig spist og og han ligger søvnig på skuldren min og puster meg i halsen og jeg legger kinnet inntil. Da er han så slapp og trøtt, han er aldri sånn på dagtid. Det er noe eget med disse kosestundene på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...