Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Mulle

Et evig tilbakevendende spørsmål.

Hva som er riktig svar her kan bero på flere faktorer.

-hva slags miljø dere har, hvor mange dere er, hvor tett dere jobber, formen din osv.

For noen er det umulig å holde det hemmelig til 12. uke når man tilbringer så mange timer sammen hver dag. Da kan det være greit å fortelle det selv, istedenfor å få alle de skjeve blikkene...

Jeg har ikke sagt noe enda, og venter til 12. uke. Jeg tror nok noen har en misstanke, men heldigvis spør de ikke. Vi er en stor bedrift og ryktene sprer seg raskt. Jeg ønsker ikke at mange skal vite det dersom det går galt. Samtidig fortalte jeg lederen min om det da jeg hadde en ma i august. Jeg var sykemeldt i to dager og følte meg ganske elendig. Da var det godt å ikke bli pushet så veldig en periode.

En venninne av meg fortalte det i uke 7. Hun var fryktelig dårlig og ble sykemeldt i lengre perioder. Da var det godt for henne at de andre visste hvorfor hun var borte, og ikke begynte å lage historier.

tenk gjennom hvilke konsekvenser de ulike valgene har. Hva skaper mest trøbbel eller glede for deg? Kanskje du skal si det før uke 12, men vente til uke 8? Eller kanskje du smiler så godt at det lyser av deg hele dagen?

Du finner nok ut av det!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7719439-bare-lurer/#findComment-7719609
Del på andre sider

hmm, kommer vel litt an på hvor du jobber, om det er få ansatte og dere er gode venner, eller om det er en stor bedrift hvor du aldri ser sjefen, om det er vanskelig å erstatte deg når du må ut i permisjon etc..

Men det vanligste er vel etter uke 12 engang. Sist fortalte jeg det i uke 18, for da måtte jeg ha gravidbukse siden vi bruker uniform i jobben. Lurer på om jeg skal vente til ca da denne gangen også, eller om jeg skal røpe det på nyttårballet om to uker, for da kan jeg jo ikke drikke alkohol..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7719439-bare-lurer/#findComment-7719660
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...