Love2bemom Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 pga svangerskapskløe og utslett. Hold på å bli tullat av at det klør!! Dro på sykehuset fordi dem ville ta blodprøva av mæ Greit nok det tenkte æ. Men når æ kom opp dit måtte æ ligge i CTG i 20 min og så blei æ lagt inn. Så vente på at noen skulle ta blodprøve, så vente i 3 tima etter det.... Prøvan viste sæ å være fin:0) Hadde de ikke det hadde dem startet fødselen i morgen. Så no er æ hjemme igjen, og venter i spenning på når den lille har tenkt sæ ut... 2 daga til termin bare...
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Jeg og har fått svangerskapskløe!! HELT GRUSOMT!! Var inne på sykehuset sist uke i ctg,ul å så tok jeg blodprøver osv!! Hadde ikke ting vært greit med meg hadde de startet min fødsel i løpet av denne uka.. Men nå må jeg jo på kontroller hele tiden men det er bra de følger med! Jeg har jo litt lenger til termin en deg så vil jo helst ha jenta i magen i 2 uker til...
Love2bemom Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 Så du har vært igjennom det du oxo ja:0) Når alt viste sæ å være iorden, så var det litt unødvendig å ligge der i så mange tima, men det er vel bedre og være på den sikre siden. Men seriøst, hold på å klø mæ ihjel...enda en plage som gjør at æ sover dårlig!!! Har du noen gode råd mot kløen???
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 jeg også klør som en gal!! Men har ikke tatt noen prøver? Trodde bare det var eksemen min som har blusset opp igjen, men jeg skjønner jo det at det IKKE trenger være det.. Jeg skal til oppfølging i dag- hva er konsekvensene av å ha denne kløen for vesla mi??
Love2bemom Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2007 de tar blodprøva for å sjekke at lever og galle er iorden. Er det ikke det, er det ikke bra for den lille å ligge i magen til mor. Så da vil de nok sette igang fødsel. Men det har vel igjen noe å gjøre med kor langt man er på vei... Æ har jo termin i mårra og svangerskapskløen kom for ca.4-5 daga sia. Men natt til i går fikk æ utslett i tillegg. Det treng ikke være noe galt, men dem vil følge sånne ting litt nøye forstod æ... kan jo nevne det i dag da:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå