Gå til innhold

..flere som MÅ bruke truseinnlegg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

..sorry tema! men føler at jeg er mye våtere nedentil en før jeg ble gravid..må skifte truse to ganger om dagen hvis jeg ikke bruker innlegg..flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er liksom plutselig blitt en ny post på innkjøpslista ja, sammen med glass til å levere urinprøver på. Ting jeg aldri har kjøpt eller hatt bruk for tidligere!

Skrevet

Trenger ikke det nei.. Har igrunn aldri trengt det. og er glad for det da.

Skrevet

Ooooh, jah. Hver eneste dag etter uke 16. Blir bare kliss-klass hvis jeg ikke bruker det :(

Skrevet

JA! hele svangerskapet til nå...

Skrevet

jeg bruker alltid truseinnlegg.- synes de i økonomi pakke fra libresse er best, de passer både i string og vanlig truser.Skifter nesten hver gang jeg er på do selv om de ikke har så mye på seg, for å slippe økt sjangse for sopp. Så dusjer jeg hver morgen eller kveld.

Uten innlegg blir trusa våt og ekkel, isj..

Skrevet

Jepp, jeg blir klissvåt..

Skrevet

ja, men jeg gjør det mest pga lukt.

Skrevet

Innlegg i truse og bh, det er den nye hverdagen... :-)

Skrevet

Samme probleme her.. Men et lite tips: da det er veldig lett å få sopp infeksjon av truse innlegg.. Bruk en tynn vaskeklut istede.. Den tar opp fuktigheta samtidig som det ikke blir liggende å gnu imot. Men den må være VÆLDIG tynn da:)

Skrevet

Eller brett sammen et par tre tørk av dopapir og legg i trusa. Det funker det også. Var mye plaget med sopp, men det ble bedre etter at jeg sluttet med innlegg. Men må bruke papir, ellers må jeg skifte truse flere ganger om dagen.

Skrevet

Ja, måtte det forrige svangerskap også. Veldig plagsomt, for jeg tror jeg reagerer på det og får sopp av det...Men kan ikke gå uten heller..

Skrevet

Jordmoren min tipset om at bruk av resirkulert toalettpapir ikke var det beste hvis man var utsatt for sopp. (noe vi jo er under svangerskapet). Det skulle vistnok være bedre å bruke hvitt papir. Kanskje noe å spandere på seg selv i disse tider , hvis dere ikke allerede unner dere det. Kjerringråd kanskje, men skulle ha noe med bakteriefloraen i det grove gråe papiret.

Skrevet

Å jada, vi er mange som må det gitt.. Tok det opp med jordmor, for her er det snakk om å virkelig ha masse utflod..

Men vi skal være forsiktig med å bruke truseinnlegg hvor det er plast under..

Men hvor får man tak i innlegg uten plast da?

Også måtte vi ikke bruke det hele tida.. for "dotten" trenger luft..

Skrevet

jepp....det er en nødvendighet om dagen skal jeg love deg.........

Skrevet

Jeg må bruke det hver dag, og har gjort det hele svangerskapet:)

Skrevet

Ja, jeg lekker virkelig. Vått og æsj. Må bruke innlegg hele dagen, men har "pause" om natta. Har heldigvis ikke hatt noe problemer med sopp (tror jeg). Hvordan merker man det? Kan man ha det uten å merke det?

Skrevet

Hadde ikke klart meg uten! Må skifte truseinnlegg 2 ganger om dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...