Gå til innhold

Ang utflod...(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt (ehemm....!!!) rikelig med utflod gjennom hele svangerskapet, er nå i uke 26 og den har økt de siste dagene...

dette er ikke farlig,er det vel???? Huff.. lenge siden jeg har vært på kontroll og levert urinprøve nå... skal til jm på neste tirsdag da..

noen som har opplevd dette?? enkelte gnger er det litt farge på utfloden, andre ikke... helt tyntflytende... IKKE klumper..

huff--- litt ekle detaljer, men, men.. vi er gravide er vi ikke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter vel at så lenge ikke utfloden er klumpete eller illeluktende. Men du kan jo alltids ringe legen og spørre, for sikkerhets skyld - kan jo være sopp.

Skrevet

Ikke pinlig å spørre her inne, vel?

Jeg har også økt utflod i dette svangerskapet. For å være like pinlig som deg så bytter jeg truse nesten to ganger om dagen. Det hender, hvis det går mange timer mellom toalettbesøk, at jeg nesten er limt fast til trusa, om du skjønner. =0) Men det er ikke klumpete og urinprøvene viser ingenting til jordmor, så jeg regner det for normalt jeg.

Her er man utrolig detaljert. Men men..

Klem

Skrevet

hehe, jah, jeg er vel egentlig ikke flau for å spørre her inne, og får veldig koselige svar, til tross for intime spm..

Jeg bruker truseinnlegg, da for å slippe og skifte truse så mange ganger for dagen...et lite tips...

ja, jeg tenker som så, at den er ikke klumpete eller illeluktende, så da venter jeg til tirsdag da jeg skal til jm.

:-)

Disse hormonene altså...

Skrevet

Jeg har ikke mye utflod til vanlig, men når babyen har drevet å snudd seg masse og presser mye ned, kommer det masse ut når jeg tisser! Andre som har det sånn? Jordmor sa det var vanlig med mye utflod..

Skrevet

Jeg sliter mest med at det kommer ekstra mye når jeg går! Så turer har i det siste blitt en våt affære, uansett vær og vind!

Får noia av truseinnlegg, blir klam og klør, så da bytter jeg heller truse iløpet av dagen! Nyter det å slippe å ha mensen, og dermed slippe de dumme bindene, men med så mye utflod blir det mange turer på do for å tørke, og for å forsikre meg om at det ikke er blod.

Skrevet

Hei.. Jeg var plaget av dette ved forrige svangerskap og kjenner meg godt igjen i det dere skriver. Det som visstnok hjelper er å IKKE bruke truseinnlegg, og heller ikke barbere seg nedentil. Bomulls truser er også best....

Lykke til:-)

Skrevet

Off, jeg MÅ bruke truseinnlegg. Det kommer så mye at jeg kan jo ikke gå me våt truse å bukse da!! Det vil jo sive gjennom trusa om jeg går uten. Og jeg kan heller ikke unngå å barbere meg, for alt det som da kommer ut og samler seg i hårene. Hoff!

Jeg slutta å barbere meg en stund, men greier det ikke. Når jeg føler meg skitten av alt det som kommer ut, så blir ikke den følelsa mindre når det setter seg i hårene i tillegg.

Skrevet

nemmen lille venn...

det er jo meningen at hårene skal være beskyttende mot nettopp økt utflod... slik at det ikke setter seg infeksjoner..

hehe....

jeg har ikke barbert meg på lenge, føler meg usj og ekkel, me, men... må man så må man..

jeg og må bruke truseinnlegg om ikke så blir jeg bløt i buksa også.. usj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...