Gå til innhold

UL i dag... og jeg venter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor var aldeles skjønn, og vi fikk se ungen i profil, den vinka til oss, snudde seg bort og sparka HARDT borti ul-apparatet. Likte ikke at jordmora drev å pressa imot. Hodet lå opp mot navlen min og så lå bebbisen å sparka ned mot blæra mi (som om jeg ikke visste det..) herlig!

Jordmora spurte meg hva jeg trudde jeg venta, og jeg sa som sant er - gutt. Så zooma ho inn, og der var ei lita tisserompe! Ikke mye tut der, nei. Så tok jordmora like godt et bilde av herligheta. Hah, noe å bli flau av som 14-åring;-) Knegg.

Fikk fine bilder, og særlig ett i profil er helt nydelig. Ser liksom for meg jenta med lyst hår som storesøster. Rett etterpå ringte jeg familien, og storesøster ble helt målløs - hørte liksom bare hvor stort ho syntes det var (er jo stor pia, blir fire år snart!). Ho trakk bare pusten i et lite gisp. Lilletante (bare 14 år) satt å tørka tårene og var rørt!

Så ringte jeg storebror (som jo hadde ønska seg gutt, da) og han sa bare: Æsj. Men så minte jeg han på at det jo er lettere for han nå som han er vant til jente - og da ble han enig. Han sa natta til jenta i magen før han gikk til sengs.

Nei så jeg måtte rett til HM og kjøpe en liten body og et par sokker i babyrosa. (Da jeg var ung og sta var jeg helt imot å kle jenter i rosa, men tenk så det forandrer seg!) f

Håper alle her inne får like koselig UL-opplevelse som jeg gjorde, det var så fint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med ei lita jente:-)

Ja det er morro å kle opp dem i rosa, samtidig som jeg allerede har kjøpt noe blått og brunt til lillemann i magen:-)

Skrevet

Blått og brunt er så fint ilag! Forresten så er rosa og brunt også fint!

Skrevet

Å gratulerer så mye!!!! Hørtes ut som en koselig opplevelse ja! :-)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Ja jeg fikk selv vite at jeg venter jente for bare 3 uker siden (har også gutt fra før) - og har allerede funnet ut at det er DYRT med jente i vente...he.he..........

Det har blitt litt rosa shopping ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...