Gjest Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Andre som føler at de har på bh døgnet rundt? En selvfølge å ha på seg på dagtid selvfølgelig, men jeg lekker så fælt på natten at jeg må sove med bh med innlegg. Trodde dette skulle gå seg til, men nå er datteren min 4 1/2 mnd og det har ikke blitt bedre. Sover jeg uten blir jeg liggende i en klissvåt seng. Noen som vet om jeg må regne med å ha det sånn så lenge jeg ammer? Nå er det kun når jeg er i dusjen at bh'en er av... er så lei!
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 jepp, har det på akkurat samme vis! men har ikke noe valg, så snart lillegutt gir lyd fra seg om natta så står spruten! må skifte bh hver morgen for innlegget et gj ennom-vått!
-carina- Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Har sett lignende innlegg her inne før. Da anbefaler noen å ligge på håndkle i senga om natta. Men jeg kan ikke, gutten min spiser så ulikt antall måltider fra natt til natt, så enkelte netter er innleggene temmelig våte... Tror vi bare får smøre oss med tålmodighet noen måneder til... :o/
Tiddelidu Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Hehe, ja det er visst sånn det er. Kommer vel til å føles rart å sove uten og ha pupper dinglende alle veier =)
alvefrøken Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Ikke for å ta motet i fra deg, men jeg har fortsatt BH om natten, og tuppe er 10,5 mnd TRor det er veldig individuelt når en kan slutte med nattBH
vårspiren Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Jeg må fremdeles ha bh og ammeinnlegg på om natta, enda jenta vår er 6 måneder. I starten (varme sommernetter) holdt jeg på å bli gal av å alltid ha på bh. Prøvde håndkle, men det gikk rett igjennom, så det nyttet ikke. Etterhvert har jeg vent meg til å bruke det hele døgnet rundt (bortsett fra dusjen da, men også da lekker jeg...). Det ble også bedre da jeg fant noen gode ammeinnlegg. Chicco ammeinnlegg (selges på Apotek1) er min favoritt. De har god oppsugningsevne, og er gode å ha på seg, så de anbefaler jeg.
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Jeg hadde det også sånn, men nå er det endelig blitt bedre. Snuppa er nå 6 mnd. så bare hold motet oppe. Det kan jo hende du er heldig og kan sove uten snart. Husker ikke helt hvor lenge det er siden jeg kunne slutte å bruke bh på natta, men kanskje 3-4 uker siden...? Brukte også Chicco ammeinnlegg når jeg var mest lekk. De er kjempebra, og blir ikke no dyrere enn f.eks. Natusan alikevel, for du må ikke skifte så ofte....
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Kjøp deg en sportstopp :-) Mye bedre å ligge i enn en bh :-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Hvis det kun renner når du ammer så kan du prøve å knipe i den brystvorten som babyen ikke drikker fra, det stopper melken.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 Ammebh'en min grodde nesten fast... Sluttet med å bruke bh på natten når han var 7mnd, for jeg ammet ganske mye frem til det! Glad jeg ikke lekker på natten (0g ellers i døgnet) lenger!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Sluttet å bo i bh bare nå ( jenta er 5,5 mnd gammel)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Jeg lekker ikke så mye lenger, men har fortsatt BH på om natten. Mest fordi jeg ofte sover uten dyne over hele meg, og er da redd det blir for kaldt for brystene. En annen ting er at jeg føler jeg har fått skikkelige hengepupper, og liker det IKKE. Føler de henger enda mer uten bh. Datteren min er 5mnd, og fullammer fortsatt, men brystene vil jo forhåpentligvis blir litt mindre og dermed ikke like "hengende".... hm.. trodde ALDRI jeg kom til å si noe slik om å få mindre pupper! jaja.... når de bare henger, er det jo like greit.. hehe
BettyBoob Skrevet 14. januar 2007 #13 Skrevet 14. januar 2007 he he, jeg har en gutt på 10 mnd og sover med bh enda, selv om jeg sluttet å amme for 4 mnd siden.... Men puppene har helt klart hatt godt av det, for de henger ikke en cm engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå