Gå til innhold

Hvor mye er de små våkne?


vips-77

Anbefalte innlegg

Puh,endelig sovna hun.. Har vært våken siden kl 10 i dag og sovet 45 min tilsammen bare, så nå er det best at hun sover i hele natt.. Hvor mye er deres gull våkne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

går veldig opp og ned hos oss. i går sov han nesten ikke på dagen, men i dag har han sovet 3x2 timer og noen 20 minutters dupper. synes han nesten ikke har vært våken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun sover lite på dagen, men har hatt noen netter med bare en økt mat og skift.... Dyrebare natten....... så da er mor fornøyd. Hun skulle sikkert ha sovet mere på dagen, men jeg tror allerede vi har skjemt henn bort.... vil ikke ligge for seg selv...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også varierer det veldig..... hadde noen økedager i forrige uke og da sov han jo nesten ingenting- men nå har det roet seg pg han sover ganske mye..... men har ikke noe fast mønstrer enda, bortsett fra at han sover nesten alltid etter "frokosten" sin, kosestunden og morgenstellet- som nå, ligger han og sover så søtt i vuggen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Celine har vært vedlig mye våken om dagene nå, så det pleier som regel å væøre en lang lur midt på dagen i ca 2-3 timer og utenomdet er det kun små dupper på 15-30 min. men om natten sover hun mye, spiser kun i ca et kvarter sånn i 3-4 tiden. det deilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her varierer det også veldig.

Noen dager sover hun veldig mye,mens andre dager nesten ingenting(puh...),men hun har ofte en lang lur i 12 tida,og spiser litt,så hender det hun ta en lang lur til.

Men,vi har det gående fra ca kl.18 og utover....da sover hun svært lite,og roer seg ofte veldig seint.Er urolig...sliter med magen en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen dager så sover ho nesten hele dagen mens andre ganger så sover ho nesten ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...