Gå til innhold

passe seg for å være bedrevitende ja:)


åsså jeg da :=)

Anbefalte innlegg

har mobba sambo en del, for han ikke helt har fått med seg at guttebabyer er veeeeeeeldig flinke til å tisse høyt og ukontrollert:)

når f. eks sambo tar av han bleia og bretter den meeeeeeeeeget langsomt og møysommelig, slik at knerten har god tid til å tisse seg selv i hodet:)

 

på sykehuset fikk sambo så panikk at han prøvde å stoppe strålen med håndflata!!! *ler*

 

men i dag fikk jeg altså smake min egne medisin:) skulle bare så kjapt sjekke bleia til lillegutt før jeg amma, og oppdaga at navlestrengen var borte! veldig glad tok jeg av han hele bleia mens jeg satt i sofaen for å sjekke at stumpen var der. brettet bleia sammen og glemte helt å be sambo hente en ny! isteden la jeg en varm og naken lillegutt til brystet og der tissa han meg over hele låret! innen sambo rakk bort med bleia krøker småen seg sammen og skiter i hele fanget mitt........

 

så nå skal jeg slutte å le av sambo og være bedreviter ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha ha ha ha:) nå fikk jeg meg en god latter her i pysjen :-D

men det artigste med sånt (har hatt lignenede "ulykker" her også*) er at jg syns det bare er søtt, hahahaha- at det er søtt at noen bæsjer på deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er dumt å le av andre ja... jeg har ledd av sombo flere ganger fordi tulla vår har tisset på han når han har skiftet bleie... men her om dagen så satt ho ut en skikkelig tisseståle når jeg var hos mamma, så ho tissa ned hele den nye buksa mi.

og i fra mor mi kom det "viste ikke at jenter fikk til sånn stråle..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...