♥Tiny Skrevet 9. januar 2007 #1 Del Skrevet 9. januar 2007 Etter 2 seriøst drittnetter (som jeg trodde bare var tulling) kjenner jeg plutselig noe hardt i munnen når hun gnager på fingeren min... Så tann nummer 1 er på vei opp (høyre fortann nede) og hun sikler som et uvær og gnager på alt hun kommer over Tann børsten var visst fin å gnage på!!! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
js74 Skrevet 9. januar 2007 #2 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg kan også skimte en tann nede. Lillegutt sikler også utrolig mye, og gnager på alt han kommer over. Synes hele ansiktet forandrer seg når de får tenner, se det blir spennende å se utviklingen, det går jo så fort.... snufs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #3 Del Skrevet 9. januar 2007 Snuppa har to ordentlige tenner nede, hatt det i over en måned. Nå er de to tennene oppe på vei og. Hun er så nydelig når hun smiler med bare to små tenner som titter frem:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullungene 01 og 06 Skrevet 10. januar 2007 #4 Del Skrevet 10. januar 2007 min lille fikk første tann på nyttår. holder nå på me andre. var veldig krevende og syttrete. sluttet og drikke. holder på og få gjennom nr 2 nå, alt går mye bedre denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå