Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og lurer på en ting.

Jeg er så heldig og har hatt samme type i snart 9 år. Er selv snart 26år, og fikk gullring på høyre hånd like før jul.

Han er så baby klar som det går ann å bli, noen av våre venner har allerede fått mens ett annent vennepar allerede er 4mnd på vei.

Da tenker jeg. Bryllup el baby først?? hehee.. Hadde jo vært kjekt å hatt sånn noen lunde gjevn alderede barn som vennene vår har da. Tenker sommer og turer.. besøk osv...

Så nå lurer jeg på hva dere tenker om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss førs, men det er jo helt individuelt.

Det hadde ikke passet med barn for oss før nå.

Men kan dere ikke gifte dere snart da?? Holde ett bryllup i kirken, og en liten fest etterpå? Kan jokun ha nærmeste familie og heller ha en vennefest senere også??

Eller bare få barn først:)

Skrevet

Hvor snart tenker dere bryllup da?

Går jo an å gifte seg med baby i magen, men er jo en fordel å komme inn i brudekjolen da.

Skrevet

Blir ikke bryllup før tidligast 2008. Har ei bekjent som må bli ferdig utdannet prest, vil at hun skal vie oss.. Og så har jeg en drøm om stort bryllup..

Skrevet

med å få et barn først ville du nåkk ha fåd en betydningsfull liten blomsterpike eller smokinggutt til bryllupet=)

Skrevet

minn manns tante var gravid når de giftet seg.

Når jenta ble litt større sa en venninne av tanta på tull til jentungen "se på det fine brudebildet!! Og der er du også - bak buketten!!!".

hehe, syntes den historien var litt søt...

Skrevet

Søt liten historie det ja.

Men jeg ser ikke for meg en kjempe mage på bryllupsdagen..

Merkelig hvor fort en liksom får planer for bryllupet.. Er ikke SÅ lenge siden ringen kom hehe

Skrevet

Hei og gratulerer med forlovelsen!

Jeg fikk også ring på fingeren like før jul, og er 26 år! Har ingen planer om å være gravid i bryllupet, så vi går får beibi først:) Kjekt med en liten brudepike eller brudesvenn;) Så får vi jo litt bedre tid til å spare og planlegge bryllupet! men dette forutsetter jo at det ikke tar år og dag før jeg blir gravid da... er i min 4 pp nå, så håper spiren sitter denne måneden!

Skrevet

Se på det du selv har svart på kommentarene og tipsene du har fått...

Jeg tror du allerede har bestemt deg! Tror barn er rett for dere først. Prøv det, og om det tar litt tid, så kan dere heller planlegge bryllup.

Jeg giftet meg i sommer. Hadde først lyst til å gifte meg før barn, men så ble vi så veldig babysjuke (he-he) og så ble jeg gravid rett etter at vi bestemte oss for å prøve. Det endte dessverre i MA i uke 11 i oktober -05. Det gikk litt inn på oss, så vi bestemte oss for å ta bryllupet først likevel. Nå har vi forsøkt å bli gravid siden bryllupet, uten hell!

Mitt råd til deg er: gjør som du føler innerst inne er riktig, og skulle dere ombestemme dere underveis... så bare gjør det :)

Skrevet

Definitivt bryllup først! Jeg selv giftet meg i sommer, og ble så glad da vi sammen kunne begynne en familie like etterpå. Det føltes liksom så riktig!! Og jeg ble gravid på bryllupsreisen! Kunne ikke ha blitt bedre. Glad vi ikke hadde barn med oss på den reisen, for da fikk vi tid til å nyte av hverandre! Så ble jeg gravid, men mistet barenet etter 19 uker... Kjempefælt! Men det er bare å prøve igjen, og det gjør vi nå...

Lykke til i avgjørelsen!

Skrevet

Jeg har nå vært forlovet i 1,5 år. I sommer satt vi dato for bryllupet, det skal skje i august 2007.

Men samtidig var vi ganske babysjuk vi og, spesielt min kjære.

Så vi tellte mnd og uker og fant ut at viss vi begynte å prøve så hadde vi 4 mnd på å bli gravid, ergo kunne vi få baby før bryllupet.

Vi er nå i vår 6 pp, ingen baby i magen enda, og det er 7 mnd til vi skal gifte oss.

Ting går ikke alltid som man har planlagt, det kan ta år før man blir gravid, det er jenter her inne levende bevis på.

Sambo og jeg har etterhvert funnet ut at vi må bare ta det som det kommer. So what om jeg har mage når vi gifter oss, det spiller ingen rolle, vi får jo den beste presangen i verden!

Vet ikke om dette er ett råd egentlig, men ville bare fortelle hvordan det gikk med planleggingen vår... ;o)

Håper du finner ut av det. Så blir du nok både gift og mamma snart.

Skrevet

hehe... ja, lurer litt på om vi har bestemt oss.. Han er ihvertfall klar..

Så vi får prøve. Prøve mer, for det gikk ikke sist vi prøvde.. Da hadde det gått 1/2 år siden jeg slutta på P-pillen. Nå har jeg gått 2 år uten..

Skrevet

Jeg hadde veldig lyst til å gifte meg før jeg fikk barn fordi jeg så veldig gjerne vil at mannen skal gifte seg med meg fordi han vil være sammen med MEG resten av livet, og ikke at det bare er noe man likegodt kan gjøre fordi vi allerede er knyttet sammen gjennom felles barn.

MEN nå er ikke mannen min noe særlig keen på å gifte seg i det hele tatt, men baby vil vi jo ha. Så da blir det baby i første omgang, og så får vi se om jeg klarer å overtale ham til giftings etter hvert... :)

Kjenn på magefølelsen din du! Vil du ha baby nå, så er det jo ikke noe problem å arrangere bryllup med en liten knært på slep. Vil du helst ha en heidundrandes bryllupsfest uten andre bekymringer enn deg selv, så er det kanskje ok å vente med babyen. Og ang jevnaldrende barn, så kan du også henge deg på når vennene deres setter i gang med andre runde også?!

Lykke til uansett! :)

Skrevet

Hmmm... vell, vente på at di andre vennene mine begynner med nr to, DET tror jeg kan ta tid ja.. hehe.

Vanskelig med den der magefølelsen, finner den liksom ikke helt.

Skrevet

Giftet meg med baby i magen - var da 7 mnd på vei! Det kommer jo helt an på hvordan bryllup du vil ha det ;o)

Skrevet

Lyst på en fest jeg .. masse folk og kirke og greier...

Er liksom så frem og tilbake jeg... klarer ikke helt å bestemme meg liksom. Han er jo mega klar nå, men det er ikke han som skal bære mage...

Skrevet

Jeg og tenkte veldig på festen tidligere, men etterhvert har det gått opp for meg at alkoholen ikke er så viktig alikevel. Fest blir det jo uansett, og drikker man ikke husker man jo mer ;o)

Mamma var 6 mnd på vei når hun giftet seg, og det ser man ikke på brudebildene. Jeg har til og med prøvd kjolen hennes, og det er ikke plass til store magen der...så det at man blir litt stor tenker jeg ikke på...

Dagen blir fantastisk uansett. Og vi har lekt med tanken på å reise på cruise på bryllupsreisen, da hadde det jo bare vært herlig å tasse rundt i bikini og en liten mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...