*betty* Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Noen som har fått påvist sukker i urinen, men som ikke har hatt svarngerskapsdiabetes? Jeg hadde plutselig sukker i urinen i dag etter en test hos jordmor. Ikke hatt tegn til det tidligere, og nå er jeg i uke 38.... Litt sent med tiltak. babyen er ikke stor i det hele tatt. Har tatt blodprøve og venter svar om et par dager,men ville bare sjekke om noen hadde vært borti det.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har hatt det... Ingen diabetes her. Bare noe jeg hadde spist dagen før.
*betty* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 godt å høre. ble litt bekymret nå... jeg som ikke har vært litt flink engang til å holde meg unna sjokolade..
Bellen Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Jeg fikk påvist sukker i urinen i uke 28 og var inne for glukosebelastning, men denne prøven var fin så det var ikke svangerskapsdiabetes. De fant sukker i urinen min ved hver kontroll helt frem til jeg fødte for en uke siden, 10 dager før termin, og småtten var ikke stor i det hele tatt, 3116 gr og 48 cm. Det er greit å være bevisst på hva man putter i munnen og kanskje kutte ned på sukekrinntaket, men det må nødvendigvis ikke være svangerskapsdiabetes selv om de finner sukker i urinen din.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 jeg har hatt sukker i urinen gjennom store deler av svangerskapet.Hadde spist sukkerinnholdig mat,og selv om det var lite kom det fort utslag på urinprøven.Var på sukkerbelastning,men heldigvis var det ingen sv. diabetes. Noen gravide får bare utslag lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå