❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 9. januar 2007 #1 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har kun 25 dager til termin og håper ikke jeg går noe over. Første man kom 1 dag før termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse1980 Skrevet 9. januar 2007 #2 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei Har 25 dager igjen jeg og. Og jeg vil føde nå jeg... Holder på å dø av å gå og vente. Er 2. barn her og. Sist kom datteren min 4 dager etter termin. Var på sykehuset her forrige dagen pga lite liv. Da så de at baby lå mellom 3000 og 3500 gram, så det blir en stor gutt. De legger jo på seg ca 200 til 250 gram i uka.. Vi må nok bare vente, men krysser fingre og tær om at han kommer før:) Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nikka fikk jente 04.02.07 Skrevet 9. januar 2007 #3 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har 23 dager igjen nå. Førstemann kom til termin mens min andre kom 15 dager over tiden.!! Håper jeg slipper å gå så lenge denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 9. januar 2007 #4 Del Skrevet 9. januar 2007 har 24 dager igjen, men kunne gjerne tenke meg å føde neste uke jeg da Den 17 jan. eller helt på slutten av uka 17 for da blir pappa 45 og det er også bursdagen til sambos far som døde for 8 år siden av kreft. Hadde vert litt spes:) Er helt klar for at h*n kan komme nå, men ser hjelst nurket holder seg der i hvertfall en uke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå