melkekua™ Skrevet 9. januar 2007 #1 Del Skrevet 9. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... gobop 1pp etter SA(veldig usikkert, nesten så jeg ikke tør skrive meg på..) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp ********************************* Det kan være det mangler noen på denne lista, men jeg fikk ikke dyttet den aller siste lista! Så dere som ikke finner navnet deres må skrive dere opp på nytt ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7717944-ikm-uke-3-ny-91/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guttejenta Skrevet 9. januar 2007 #2 Del Skrevet 9. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) Blir en mamma i framtiden? 1pp (IKM mellom 17-20) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... gobop 1pp etter SA(veldig usikkert, nesten så jeg ikke tør skrive meg på..) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp ********************************* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7717944-ikm-uke-3-ny-91/#findComment-7720643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 11. januar 2007 #3 Del Skrevet 11. januar 2007 Moki-76 melder seg ut... fikk tr i dag, 9 dager før ikm... æsj!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7717944-ikm-uke-3-ny-91/#findComment-7747524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 12. januar 2007 *** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7717944-ikm-uke-3-ny-91/#findComment-7752668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #5 Del Skrevet 12. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp S@nne ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) Blir en mamma i framtiden? 1pp (IKM mellom 17-20) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... gobop 1pp etter SA(veldig usikkert, nesten så jeg ikke tør skrive meg på..) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp ********************************* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7717944-ikm-uke-3-ny-91/#findComment-7752684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smula 80 Skrevet 12. januar 2007 #6 Del Skrevet 12. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp S@nne ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) Blir en mamma i framtiden? 1pp (IKM mellom 17-20) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... gobop 1pp etter SA(veldig usikkert, nesten så jeg ikke tør skrive meg på..) CuTrine pp? alt for mange... ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7717944-ikm-uke-3-ny-91/#findComment-7754048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull i magen:-) Skrevet 12. januar 2007 #7 Del Skrevet 12. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp S@nne Allegodetingertre?11pp(6ppeMA) Prøver nok en gang å skrive meg denne lista, detter jo alltid ut!!! Hehe.. ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) Blir en mamma i framtiden? 1pp (IKM mellom 17-20) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... gobop 1pp etter SA(veldig usikkert, nesten så jeg ikke tør skrive meg på..) CuTrine pp? alt for mange... ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7717944-ikm-uke-3-ny-91/#findComment-7760387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 13. januar 2007 dytt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7717944-ikm-uke-3-ny-91/#findComment-7773401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå