Gå til innhold

Jeg trenger hjelp..!! :(


maiken19

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har i de siste dagene lest maasse innlegg her på sidene.. Og grunnen er enkel.. Jeg har ikke hatt mensen på 2 mnd'er, har kjæreste og bruker ikke prevansjon(sånn er det når du er ung og dum! er det ikke det de sier?:)

 

Tingen er, jeg har noen "symptomer" som jeg ikke helt vet om virkelig er syptomer! Jeg har hatt skikkelig luft i magen for tiden,rettere sagt HELE tiden..(hehe, beklager), og har vært øm kunn i den ene brystvorten og bare viss jeg tar på den, jeg har mensensmerter men ingenting kommer, har gjerne rare stikkninger oppe i magen når jeg reiser meg.. Jeg fikk for ca 3 uker siden litt brunt utflod i trusa(trodde jeg da fikk mensen), men det ble kunn med det..! Men har ikke følt meg noe kvalmen..

 

MEN, så tok jeg en graviditetstest, new generation, for ca 2 uker siden.. Den var negativ, å da mener jeg skikkelig negativ.. Den røde streken formelig LYYSTE mot meg..hehe:)

 

Etter dette tenkte jeg ikke noe særlig på det for tenkte mensen bare var SKIKKELIG sen.. mn nå tenker jeg på det hele tiden..

 

Men kan det være at det er fordi jeg tenker på det at jeg psykisk utsetter mensen ? En venninne mente det kunne være en betennelse i eggstokken eller en kjønnsykdom.. Men det tror ikke jeg!

 

Kan noen være så snill å hjelpe ??

 

Jeg er en fattig student, og har derfor ikke råd til en skikkelig graviditetstest akkurat nå, men klarer ikke dette mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg synes du bør ta deg en tur til legen, så får du sjekket om det er noe som feiler deg og får skaffet deg prevensjon. (Ikke for å være moraliserende men om du ikke har lyst på barn, bør du skaffe deg prevansjon)

 

Om du er student kan du sannsynligvis gå gratis til studenthelsetjenesten på studiestedet ditt. Du får også gratis prevansjon når du er under en viss alder.

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har gått på ppiller helt inntil nylig.. Men det ble så mye kluss at det rett å slett ble til en 4mnd'ers lang pause..

 

Men takk for svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et bedre forslag: Dra på "Olafiaklinikken" i Grensen 9. Det tar de gynekologisk undersøkelse, sjekker for kjønnsykdommer, sopp og bakteriell vaginose, dvs full pakke for underlivet. (NB ikke sted å dra for "vanlig" gynekologisk undersøkelse med andre problemstillinger) Og selvfølgelig graviditetstest, det er helt gratis hvis du itillegg tester deg for kjønnsykdommer og du trenger ikke time, bare møt opp: mandag 11-17, ellers 8-12, hvis jeg husker riktig.

 

se www.olafiaklinikken.no

 

jeg har jobbet der, veldig bra sted for diffuse underlivssmerter der en mistenker kjønnsykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes helt perfekt ut..:) ,men bor dessverre ikkje i oslo:( men jeg får nok bare ta meg en tur til legen her hjemme å be om full sjekk.. kan ikke forstå jeg kan ha noen sykdommer hvor både jeg og kjæresten min er helt rene.. men d kan vel gjerne være noe som oppstår av seg selv! menmen, takk for gode råd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...