bk79 Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Jeg lurte på om du vær så snill kunne spå meg? Jeg måtte desverre ta en senabort i oktober. Så nå ønsker vi gjerne å bli gravide på nytt igjen. Kan du se når det vil skje og hva kjønn det blir? Jeg er født: 01.02.79 han: 07.04.69 Setter stor pris på om du svarer:-) Klem fra meg.
nattinatt Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Hallo Eg får ikkje opp noko på deg no,men spør igjen seinere.Klem
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Hei bk79! Jeg smugleste innlegget ditt her, og ville bare si at jeg føler veldig med deg........ Jeg hadde en senabort i april 2005. Hadde ei jente fra før og har også fått ei jente etter senaborten. Ville bare du skulle vite at du ikke er alene og at det GÅR an ) *klem*
bk79 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2007 Hei lille vitamin & eplemors mamma:-) Tusen takk for innlegget. Jeg håper det går bedre for oss neste gang, det er litt lettere å tro på det når en ser at andre klarer det :-) Klem til deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå