Gå til innhold

dere som har hatt tidlig ul


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg var på ul i dag og tok innvendig så lenge jeg var så kort på vei. Trodde jeg var 7 uker, men ultralyden satt den til 6+1.

Så hjertet slo for første gang i dag :-) det var en sann glede.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey,høres veldig fint ut:) Har lyst til å ta tidlig ul selv,men kjenner jeg får litt angst vedrørende innvendig..er det ikke vondt?? kanskje et veldig dumt spm men....vet ikke helt hvordan det foregår;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+5 og fikk utvendig i dag. Fungerte helt fint - så baby og hjerte som banket :o)

Har tatt innvendig pga andre ting tidligere og det er ikke noe værre enn en vanlig GU. Gjør ikke vondt hvis ikke man spenner seg veldig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :o) Gratulerer til deg også! Gynekologen bruker en ganske smal stav med kamera, eller hva jeg skal kalle det, i enden (ikke noe svære klumpete greier) og "dytter den oppi" hehe. Ser det samme som på utvendig UL. Helt ufarlig. Det blir nesten som en vanlig GU, bare litt mer koselig siden du sikkert får se knøttet :o)

 

PS! Ikke på langt nær så ubehagelig som celleprøva!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vondt i det hele tatt å få "staven" (he he) oppi der. Bare pust godt inn før gynekologen stikker, så slapper du godt av på utpust. jeg synes det "fuglenebbet" eller hva den tangen kalles er mye værre!!

har selv vært på to tidlig ul i uke 6 og uke 8 pga tidligere aborter. Nå er jeg veldig usikker på om jeg skal gå til en til i uke 12 for å være helt sikker, men på den andre siden er det ganske slitsomt å hele tiden gå å være usikker før en ul. Da kan det være en fordel å stole på kroppens symptomer.... vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ul i uke 6+3 og 8+3. Begge ganger utvendig. Gikk fint det - så en liten spire som beveget seg og med hjerte som slo:o) Hadde litt blødninger, så legen min ville ikke "rote" der inni unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på UL da jeg var 8+3 og i dag, 10+2. Gjør ikke vondt, bare godt å se lille tingeling som beveger seg og hjertet som slår:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...