ett til! Skrevet 9. januar 2007 #1 Del Skrevet 9. januar 2007 nå er jeg litt bekymret egentlig,og håper noen kan gi meg noen råd etc... min lille krabat har i hele svangerskapet holdt et liv og røre der inne,noen ganger så ille at jeg har trodd at han skulle sparke seg rett ut av magen! i det siste har jeg måttet gå på do flere ganger om natta og sover veldig urolig pga den lille ugangskråka der inne: men i natt og i dag har han vært så alt for rolig at jeg lurer på om han har det bra?jeg sov i 12 timer,trengte ikke gå på do en eneste gang og for resten av dagen har jeg ikke kjent han. jeg har dyttet i han,og da reagerer han litt,men ikke på langt nær hva som er normalt for han. hva tror dere er i veien?er det normalt?jeg er helt frisk,så det skal ikke være det heller... bekymret,bekymret,bekymret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammatør Skrevet 9. januar 2007 #2 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei Har du prøvd å vekke h*n med å tygge på litt isbiter? På slutten sover de jo veldig mye og har ikke like god plass til åbevege seg på. Det er jo heller ingen skam å ringe til fødeavdelingen å spørre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 9. januar 2007 #3 Del Skrevet 9. januar 2007 Han har sikkert en "hviledag".. Min var helt i 100 på lørdag og søndags natt/morgen tili.. men hele søndagen var han "roli".... Var selv i dårlig form hele den dagen pga at jeg hadde styret med å vaske/rydde etc veldig mye på lørdag så jeg ringte fødeavdelingen og fortalte om tilstanden min og at den lille var litt roligere den dagen... Jormoren jeg snakket med på telefonen var så trivelig og sa at hvis jeg ville kunne jeg bare komme opp dit og ta en CTG sjekk og blodtrykk for sikkerhets skyld, noe jeg gjorde for å roe meg selv så klart... (hehe).. ALT VAR I SKJØNNESTE ORDEN!!! Som jordmor sa også: Sikker bare "hviledag".. Hvis du er i tvil så rint fødeavdelingen du skal på å snakk med dem, de er der for å hjelpe og støtte deg, og gjerne BE om CTG for sikkerhets skyld Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 9. januar 2007 #4 Del Skrevet 9. januar 2007 Sikkert helt normalt det blir jo mindre plass. Men for og være på den sikre siden ring fødeavd du skal på å hør med de, kan hende du får komme til en sjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå