~anette & lukas + ella ~ Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Jeg jobber på en småbarnsavdeling. Den ene førskolelæreren skal ha eventyrsamling med de største barna og jeg en sangsamling med de aller minste. Er det noen av dere som kan komme med forslag på noen sanger, sangleker eller regler jeg kan bruke? Har noen, men vil gjerne ha fler
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Hei, hei, hei jeg heter xxx hei, hei, hei hva heter du? Den er favoritt hos tuppa her, uansett hvor hylete ho er så kurerer den det, hehe=) Kanskje en koselig sang å starte med da, alle sier sitt navn liksom, går i sirkel. Alle barna klapper, alle barna klapper, alle barna klapper, å ja, å ja, å ja. Alle barna hopper, alle barna hopper, alle barna hopper å ja, å ja, å ja. Alle barna vinker, alle barna vinker..osv osv, kan fortsette i den uendelige... så er det "og takk for i dag" på siste vers. Hjulene på bussen er vel kjent da.. der kan man også gjøre bevegelsene..gå rundt som hjulene gjør, dørene går ut og inn, vinduene opp og ned.. Bare eksempler på det vi bruker på babysvømminga=)
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 Takk for gode forslag ü
Hoppetussa Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Jeg gikk meg over sjø og land, Ro ro din båt, ro ro til fiskeskjær, Regle som er veldig populær her(mens du gjør bevegelser til) Spring etter vann, spring etter vann hopp over gjerdet, hopp over gjerdet spring etter vann spring etter vann øs i og øs i spring hjem igjen, spring hjem igjen hopp over gjerdet, hopp over gjerdet spring hjem igjen, spring hjem igjen¨ øs ut og øs ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå