Gå til innhold

Ella-79(9.januar)


ventende...FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Bra du ikke tisser mer enn før du heller.Da er det vel ikke noe å henge seg opp i:))

Vet ikke hvordan hun vil reagere på å få søsken,men tror nok vi må gjennom en periode med sjalusi.Hun har hele tiden vært en skikkelig mammajente,men begynner så smått å henvende seg mere til pappaen nå.Det er ganske godt (for alle parter) ,og tror det er en stor fordel når man får en baby i huset.

Har ikke fortalt henne det enda,venter til magen blir skikkelig stor.Da begynner hun sikkert å spørre litt også,spessielt når hun ser magen bevege seg:))))) Føler hun er for liten til å forstå akkuratt nå,og dumt å fortelle hvis det skulle gå galt!!!

Må legge lille jenta mi nå,så jeg får skrive mer siden.

 

Klemmer:))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:))

 

Må forte meg å skrive littegranne, skal på jobbe nå, og i morgen skal jeg passe ungene til venninen min, så da blir tiden knapp:)

Formen e vel fortsatt OK, sover veeeldig dårlig da.. Går i en døs hele dagen føler jeg.. Har liksom så hjertebank på natten..

Ja,ja,det går seg nok til tenker jeg..

Det er bare stress på jobb om dagen,mange tunge løft, dagene går, og lunsjen blir ikke spist en gang...Men tror du noen tar hensyn til dt da?! Neida, de bryr seg ikke i det hele tatt om at de har en gravid med på lasset! I går sa sjefen til meg: Det er ikke noen sykdom du har da!!!!

Og det var i en sur mine...Ikke moro slikt altså:(

Har bare lyst til å dra til legen og sykemelde meg..men det er jo trasig det og da.-...

Ja,ja,får holde ut litt til, fortsetter dette, så gidder ikke jeg!

 

Mye klaging fra min side:)))

Ja,ja...vi snakkes snart igjen:)))

 

Klemz

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,forstår hva du mener.Får heldigvis mye hjelp på jobb jeg da,men jeg orker egentlig ikke være på jobb i det hele tatt.Er såå trøtt,og kroppen føles tung!

Men jeg har en lege som mener at man er ikke syk fordi man er gravid.Det provoserer meg skikkelig når det blir sagt,fordi hvert svangerskap er så forskjellig.Noen føler seg bra,andre ikke!!Andre har 0 peiling på hvordan akkuratt JEG har det.Huff,kjenner jeg blir forbanna bare jeg tenker på det....grrrrrrrrr!!!!!

Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt til legen.Kanskje du er litt mere heldig med legen din:)))

Ja,vi syter nok kanskje litt mye vi som er gravide,men det er jo tøft både fysisk og psykisk syntes jeg da.

Ellers er det ingen forandring hos meg,prøver å ikke spise så mye godis,men klarer ikke la være....sukk!

Nå har vi kommet oss inn i uke 11,så nå nærmer vi oss med stormskritt:))))Deilig.....Snart må vi flytte over tråden vår til 2.trimester.Det høres mye bedre ut.Tenk når vi sitter her i august,og en av oss blir borte fra nettet noen dager.Da slår nysjerrigheten til da tenker jeg.Hvem føder først,hvordan,hvilken kjønn osv....:)))Kjipt for den av oss som blir sittende igjen å vente.

Sist fødte jeg 1 dag etter termin bare.

Har fått den obligatoriske ultralydtimen nå.23.mars fikk jeg.Har du fått?

Håper vi slipper å få flyttet termindatoen så veldig da.Ble flyttet 6 dager etter menstermin med datteren min.

Ja,mye bla,bla idag!!!

 

Klemmer:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!!!

 

er hjemme fra jobb i dag, og dette bare på grunn av holdningen til sjefen... han er driiitsuur, og ser stygt på meg. skal snakke med hans overordnede til mandag..det går bare ikke med slike holdninger!! Er vel ganske normalt at jenter blir gravide?? Men nei, ikke for han!!

Alle skal så på pinner for han vetu! Pøh! Ikke jeg ihvertfall!!

Ja,ja,nok klaging fra min side:))

 

Jeg veenter sååååå på brev fra sykehuset angående den derre tidlige UL,men jeg hører ingenting...merkelige greier...Men,det kommer vel får man tro..Hadde bare vært så greit å visst når jeg sku dit.:))

Men ellers så er formen veldig bra her, merkverdig bra, bekymringsverdig bra faktisk...Sov så godt i natt atte, første natt på leeeenge jeg har sovet 3 timer i strekk:)))

Håper det fenomenet bedrer seg i alle fall:))Viktig å kune sove godt altså, man fungerer ikke om man ikke sover:))

 

Å du? Nei, jeg har forresten ikke fått noen time til den ordinære UL.-..det er vel legen min som ordner med den henvisningen skulle man tro?

Håper ikke terminen blir flyttet i det hele tatt, men må vel kanskje regne med noen dager tilbake tenker jeg:))

Får ta det som det kommer..

 

Jepp,jepp, vi snakkes snart igjen da:)))

 

Klemmer fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:))

 

Rart du ikke har fått timen din enda.Du er jo i 11.uke nå da,så hvis du skulle dit i uke 12 så....Ville ringt legen å hørt jeg.Og i samme slengen ville jeg spurt om sjemaet for den obligatoriske var sendt inn.Jeg måtte nemlig minne hun som satt med mine papirer på at hun skulle sende det inn.Tror hun hadde glemt det ellers...de er litt stressa på det legekontoret:))))

Skjønner at du holder deg hjemme.Det hadde jeg gjort også.Syntes du virkelig skal be om sykemelding en liten periode.Du skal ikke behøve å bli behandlet sånn.Det skal jo tross alt være litt hyggelig å gå på jobb,når hodet ellers er fylt med så masse tanker og bekymringer!!!

Ikke noe nytt her,kanskje bare litt mindre trøtt.Er kanskje på vei inn i en bedre periode...Vi får se om det fortsetter å bedre seg,eller om jeg bare har hatt en bra dag.

Nå skal jeg kose meg med litt godis...he,he:)))

Snakkes

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

 

YeS!! Fikk time til UL i går:)) Skal dit torsdag 8 februar, så det blir spennende ja;)) Godt at timen kom, man går liksom å venter og venter da... Da har jeg det å se frem til! Bare krysser armer og bein på at alt er bra der inne da:))

Ellers merker jeg at formen blir litt kvikkere dag for dag, så det er jo

bra:)

Men jeg har fått noe merkelig for meg...angående mat..når jeg lager en rett, så kan jeg ikke ha den igjen på maaange uker føler jeg, den har liksom gått ut, frister såå absolutt ikke!! Så nå vet jeg ikke hva jeg skal lage til middag mer...tar gjerne i mot forslag:)) Vi kan godt dele litt "Middagstips" her inne, for hver dag som går..trenger virkelig inspirasjon til å ha fantasi til å finne på et eller annet altså... I dag blir det kjøttkaker, for det har mannen så lyst på, men det frister ikke meg:( Skal lage en god saus da, så kan jeg "drikke" den,he,he,he....:)))

det er jo helt tragisk, men i går kveld klarte jeg ikke finne på noe, så vet du hva vi hadde? Ostesmørbrød?!! På en lørdag..hmmm..passer vel ikke men.. Og så stapper jeg i meg alt jeg kommer over av snop..ehh..ikke bra det heller men..Jeg som til vanlig pleier å ære litt OBS på kostholdet..nå;ja,jeg nesten blåser i det, putter bare i meg det jeg har lyst på:)) Det gir seg vel...? (trøste meg selv med det...)

 

Også er det denne jobben da, skal på jobb i morgen..gruer meg litt, men har fått en litt "gi-faen-holdning"...skummelt kanskje men...Jeg har bestemt meg for at jeg driter i hva sjefen synes om min situasjon..jeg skal gjøre det jeg kan på jobb, og med den minste motstand fra sjefen, eller en av hans kommentarer, så gidder jeg ikke..Da er det legen neste!

 

Tjohoo..dette ble mye bare meg nå gitt!! Ego er jeg:)=)

ja,ja..vi tales øyestrax!!

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada,finner frem:)))

Så bra med ultralydtimen.Men er vi ikke i uke 13 da da?Ikke det at det har så mye å si,bare lurte på om vi har telt feil...-men det kan vi da ikke ha gjort.Jeg skal få hørt hjertelyd (håper jeg) bare noen dager før din ultralyd.Spennende uke det der da.....:)))

Vet du hva...-du spør helt feil person ang middager.Vi har sånne gjengangere hver uke vi da.Ikke bevisst,men det blir bare sånn,fordi vi liksom ikke klarer å finne på noe annet.

Vi spiser mye kylling i alle mulige former og det går mye i ris,pommes frites og pasta som tilbehør+grønnsaker da.Med andre ord utrolig kjedelig......sukk! Men tenkte jeg skulle prøve meg på noe indisk.Da er det fortsatt kylling,men blir noe helt annet.Det er jo godt da...

Som du skjønner trenger jeg litt hjelp selv:))))

Ser det av og til blir lagt ut middagstips på skravlesiden...-vi kan jo se litt mere nøye på de:))))

Bare for moroskyld har jeg prøvd å se for meg hvordan du ser ut.Så jeg prøver...he,he.Brunt halvlangt hår med litt lyse striper????

Sikkert helbom:)))))

Ja,ja,vi snakkes igjen.

Klem,klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloen igjen!!:)

 

Åneidu..har nok ikke brunt halvlangt hår med litt lyse striper i..:)) He,he..

Har lyst hår, som når meg til bh-en ca...:)) Artig med litt gjetning da!!:)

Det er litt rart å sitte her å skravle med folk, og man har bare ingen aaaanelse om hvordan de ser ut...:) Hvordan ser du ut da tro? Nå er det min tur til å gjette...:) Hmm..tror du har lyst hår, sånn ca til skuldrene kanskje?:)) Eller kanskje rødt....? Brunt? Sort? He,he..

 

Jo, angående denne UL da..er vel 12+2 da, altså da i 13 uke ja, du har helt rett i det:) Skal til jordmoren når jeg er 12+6.. Men da har jeg jo allerede vært på UL da, så da vil vi jo se om dette lille hjertet banker som det skal...(krysser det jeg har!!!:)

Og du., jeg fikk innkalling til den ordinære UL i dag! Den finner sted 26 mars, så det blir såååååå spennende..Som alt annet:))

 

åååååå...denne middagen ja.. Oppsummerer litt jeg: Søndag: Da hadde vi fiskeboller i baconsaus,he,he...ikke akkurat søndagsmat slik sett men, hadde bare sååå lyst på det, og da er det ingen bønn, da MÅ jeg bare ha det:) Mandagen hadde vi noe så enkelt som spaghetti og kjøttdeig (og hvitløksbaguetter da...bruker det til nesten alt,elsker det!:)

I går hadde vi gratinerte poteter og kyllingvinger..nam,nam...

I dag hadde vi poteter, brokkoli og fyllt rødspette med reker..og Hollandiesaus.....Var godt det og.. I morgen skal jeg jobbe kvelden, så da blir det hamburger på mannen:) Det er det han kan lage selv..he.he:)

 

Tjhooo...om en uke er vi vel på 2 tri med en ny tråd da..? Eller ?

 

ja,ja,dette var vel meeere nok om meg:))

 

Snakkes soon:))

 

Klem,klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,hva skal jeg svare på ang. håret mitt da he,he.Det er både mørkt og blondt,men mest blondt da.Og langt!!!!Men det finnes ikke spor av sort og rødt....-du helgarderte deg gitt...tjihi:)))

Enig med du....-hvitløksbaguetter er snacks!

Ting som frister meg for tiden er masse junkfood (pizza,kebab,hamburger og alt man kan kjøpe av den slags) Bra det koster litt,for da blir det til at man ikke har det så ofte:)))Men det er godt altså!!!

Gikk på vekta i helga,og fant ut at jeg hadde gått opp 4,5 kg....ikkkkkk!!!!Så jeg fant ut at jeg måtte skjerpe inntaket av godis,så disse 3 dagene nå har jeg bare spist appelsiner istedet for godis.Må kutte godtespising i ukedagene og heller kose meg i helgene.Får se om jeg går ned en kilo eller to igjen etter noen uker.Bare jeg ikke går opp noe mer på en god stund,så får jeg si meg fornøyd.Men må ærlig talt si at 4,5 kg er mye i 1.trimester....Er du fortsatt bare gått opp 1.5 kg????

Ja vi må lage ny tråd på 2.trimester.Skal vi presentere oss der inne eller bare bombandere dem med trådene våres....he,he:))

Hvilken dag flytter vi over dit? Tirsdag neste uke?

Egentlig i prisippet kunne vi hatt tråden vår hvor som helst,men det føles liksom litt "stort" å kunne klikke oss inn på 2.trimester ikkesant?

Snakkes.Godnatt:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! NEI!! Jeg hadde skrevet et durbla laaaangt innlegg, så plutselig ble det borte!!!???? HVA SKJER???

 

ÅÅÅÅ....såååååååååååååå irriterende!!!!!!

Jeg husker ikke engang hva jeg skrev... Men får prøve på nytt da,,,,

Har gått opp 2 kg, men det ser ut som 10!!! Magen står rett ut, flere har kommentert det altså,så det er ikke til å unngå å se:)

 

Gru-gleder meg til UL på torsdag, blir godt å få det overstått:))

 

Men jeg får skrive mer litt senere, nå er det en mormor som skal til frisøren klokka 12...:)

 

Sååå irriterende at hele innlegget ble borte!!!!

I dag blir det pannekaker til middag,kjedelige greier gitt!:)

Men håper du har det bra da, og at formen er fin,fin:)

Har jobba mye i helgen, 32 timer tilsammen, så det var såååååååååå slitsomt!

 

Mange gode klemmer fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme har skjedd meg engang jeg skrev til deg...-om det er irriterenes ja!!!!

Joda,formen er vel forsåvidt grei,det som plager meg mest er vekta...grrr.

Er glad jeg slipper å jobbe helger...de er hellige altså:))) Men da har du kanskje "helg" noen dager etter du da?

Misunner deg som får sett bebisen din på torsdag,det blir et stort øyeblikk for deg.Husker at alt var mere spennende og stort første gang enn det er nå.Det er spennende nå og,men på en annen måte.

Skal prøve å få hørt hjertelyd imorgen jeg da.Håper de finner den....Da kommer jeg til å føle litt sterkere at dette går fint.Liten sjanse for at det går galt når man først har sett/hørt et foster når vi har kommet såpass langt.Tenk nå er det 6 mnd igjen...,høres ikke så ille ut som 9 mnd.Det kommer til å gå fort når man kommer til våren/sommeren tror jeg.Denne tiden vi er i på året nå er kjip uansett syntes jeg.....-gravid eller ikke gravid!!!

Vi snakkes.Legg igjen beskjed her hvis du legger innlegg på 2.trimester da:))))

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,håper virkelig du er på jobb eller opptatt med noe.Begynner nesten å bli litt nervøs for at det skal ha gått galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...