Gå til innhold

Please svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så sinnsykt vondt i hode hat det i flere dager. Har alt att to paracet i dag( formiddagen) men jeg har så j....... vondt at tårene renner er det andre som har det sånn ??? Det ande jeg også lurer på hvor mye paracet kan man ta i grunn. Er jo redd for å skade det lille nurket i magen.

Håper noen kan svare meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan bare ta paracet etter bruksanvisnigen.Hørt at det går veldig bra og ta paracet.Skal IKKE ta ibux når man er gravid.

Skrevet

Hvis hodepinen ikke gir seg bør du kontakte legevakten... Vet det er mange som sliter med vondt i hodet når de er gravide, men du skal ikke ha så vondt at tårene triller!!

Ang Paracet bør du holde deg til anbefalt dose iht pakningsvedlegget.

Skrevet

Du kan trygt ta paracet ingen fare for nurket ditt.Ja jeg sliter også med hodepine,men husk å drikk masse vann og få frisk luft.Legg deg og slapp av litt.Vet dette ikke er lett når det dunker som værst,men mne.Er du langt på vei??

Skrevet

I og med at tårene triller syns jeg dette høres litt ut som migrene.Men kontakt lege om det ikke går over.

Skrevet

Hørt at det er vanlig å få migrene anfall når man er gravid...selvom man ikke har hatt det før. Det er ikke noe godt!! Kan være det du har.

Tror du bør ligge mest mulig i mørkt og kaldt rom. Drikke mye. og ligge litt høyt med overkroppen. Bør ikke ta mer paracet enn det som står på pakken iallefall.

Skrevet

Tusen takk for raske svar da tar jeg trygt en til paracet å ser om det hjelper. Jeg er 13 uker på vei :-) tror jeg tar kontakt med legen hvis jeg har like vondt i hode i morgen. For det har vært noen tøffe dager

Skrevet

Ja gjør det du.Om det er migrene så føler jeg med deg,det er uutholdelig vondt det.

God bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...