*trinity* Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Jeg kjente litt etter på max-høyden på håndtaket på en Simo kombi nylig, og ble ikke imponert... Jeg er selv 174 og kunne fint (med 3-4 cm høye hæler) foretrukket høyeste innstilling, hadde det ikke vært for at man da kommer så nærme vognen at man fort kan komme til å sparke borti den... Jeg er i utgangspunktet ute etter en dypvogn eller en kombivogn Hva anbefales?
*trinity* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2007 Jeg kan legge til at vi vil gjerne bruke søskenbrett også....
Videlivi Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Min samboer er 1,94, og vi har Brio Kombi med teleskopstyre. Jo høyere styret er, jo lenger unna kommer man, og man kan likevel ta lange skritt uansett hvor høy man er =) Vet at brio og emmaljunga har dette =)
It's all about me Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Tfk Joggster Twist kan stilles høyt synes jeg.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Min mann på 1.90 syntes teleskopstyret på brio kombi var best. Hvis dere allerede har sett på simoen og likte den, så er brio-vogna egentlig veldig lik. Litt mindre bag, men er også endel lettere og blir litt mindre når den slås sammen. + at den har skikkelig gode dekk med spor i, hvis dere liker å gå tur i allslags terreng og vær! Lykke til!
Ici1970 Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Dette var en av grunnene til at vi valgte Brio Kombi. Den selges til 3990 nå på butikker rundt i Norge. 2006-modellen vel og merke...
snartmammapåny Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 teleskopstyre skal nok være det beste. Dette gjør at man kommer lenger fra vognen til høyere man stiller det. Styrer med "knekk" på for å regulere høyden gjør at man kommer nærmere vognen til høyere man stiller styret. altså blir det ikke plass til lange bein når man stiller de oppover.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Helt klart Brio Kombi. Vi valgte den av samme årsak som du nevner, vi er høye begge to og prøvekjørte vogner før fødsel. Nå har vi solgt den, har en GT med knekkstyre, men det er stilt høyt i utgangspunktet så det er ikke så aller verst i høyden til oss. Ellers har vi også en Babytravel som er Babyproffsens eget merke og den har også teleskophåndtak og er superenkel å dra ut og ned igjen.
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Ville uten tvil valgt Emmaljunga. Vi og er høye, begge to. Og da vi skulle kjøpe vogn prøvde vi mange før vi kjøpte. Da var det Emmaljunga med teleskop styre som var BEST! Ga å prøv den før du bestemmer deg:) Veldig god og stabil vogn. Vi har vært veldig fornøyd!
*trinity* Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2007 Tusen takk for svar alle sammen :-) teleskopstyre er tingen skjønner jeg!
Murmeline Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Emm. Edge Duo er høy i seg selv (så man slipper å bøye seg så langt ned) + teleskopstyre. Er 173,og med litt hæler bruker jeg ikke styret på max. MEN disse mannfolka; etter min erfaring, hihi, bruker ikke mennene vogna sååååå mye likevel, så angrer nesten litt pga at jeg brukte dette argumentet selv. Hehe...
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 Endelig mamma: samme her,veit det blir mest i som ska ut å trille tur osv,han også,men han jobber jo en del da.ska ha simo kombi vogn,men ska også låne en simo classic av mamma.ser helt ny ut..den syns i e helt nydelig å trille..
*trinity* Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. januar 2007 Hehe, ser den :-) Argumentet plass til søskenbrett er kanskje mer gjeldende sånn sett - og det må da være en stor fordel med teleskopstyre når vi begge er over snitthøyden slik at f.eks en Simo vogn ville stort sett bli brukt med styret pekende nesten rett opp. Ikke mye plass til storesøster innimellom der da nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå