Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent så lite liv i både går og i dag.... fikk en dårlig følese...:(

Ringte føden og de var super hyggelige...:) Ba meg om å komme med engang... Ble mye venting da det var en del fødsler pågang... auauau... uff hørte mange lyder jeg kunne klart meg uten...hehe...

Fikk UL, og da ble det bekreftet at det er en liten prinse gutt i magen..:)

Men han var ikke så aktiv som legen ønsket... så må tilbake på ny Ul i morgen... Men alt så bra ut utifra det de så... + 5 på vekst... så han er ikke noe spesielt stor enda ihverftall...så nå sitter jeg her og spiser melkesjokolde og drikker cola... haha... skal vekke den lille rakkeren jeg...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt ekkelt når man føler det sånn ja,men bra det ar liv da :o) Lykke til i morgen da! Du får sette på noe høy rockemusikk og ta deg en shake! +++++ sjokolade og cola :o)

Skrevet

uff,høres ikke greit ut...

jeg lurer litt på noe av det samme,så kan jeg spørre deg kanskje?

når du sier den lille var så rolig,hvordan da?rørte han seg om du dyttet i han?kjente du liv i det hele tatt,eller var han helt rolig?

hva sa legene kunne være grunnen til dette?

jeg har nemlig en veldig aktiv krabat som snart sparker seg ut av magen,men i dag har han vært så rolig at jeg blir urolig...han rører seg når jeg dytter noen ganger i han,men det er ikke mye rørelse...tror du at jeg skulle ringe lege ogs åom han fortsatt er slik i morgen?

jeg vet du ikke er en lege,men anbefaler du det?

lykke til iallefall!

Skrevet

Ekkel følelse det der. Jeg var også hos jordmor i uke 29 pga lite liv, men alt var bare bra. Kan jo være at det begynner å bli vel trangt til prinsen din, og at bevegelsene blir mindre av den grunn!?

Uansett, så bra at alt stod bra til og lykke til i morgen! Han slapper vel bare litt av skal du se:)

Skrevet

gravid*med*en*liten*gutt!!

Hei:) Ja, altså han har vært veldig aktiv il tider... men mye roligere enn hva storbror var... Prøvd å dytte litt til han , men får ikke mye reaksjon tilbake... jeg kjenner hendene hans, men magen fytter liksom ikke på seg lengere... ååå... så mye man skal bekymre seg over når man er gravid, og det værste er at etter de er født så er det jammen meg like mye da og....hehe Men jeg ville har ringt i morgen jeg hvis du føler det sånn... det er jo bedre å få en sjekk for mye enn en for lite... :)

Skrevet

Takk:) ja, det er nok ingen ting, men man får jo så mange rare tanker i hodet... tenker på alle mulige syndromer han kan ha ... men sånn er det å være foreldre, alltid noe å bekymre seg over....:)

Skrevet

Har du vært på ny ul i dag eller? Hvordan gikk det?

Skrevet

He:) ja vært på ny i dag... gikk veldig bra..:) Siden jeg har så lav jern prosent, så har lillegutt blitt litt slapp og trøtt han og... Så nå må jeg ta noen overdoser med jern famover...hehe.

Skrevet

Så bra at alt var i orden! Stakkar litin, slapp han å, men høres jo naturlig ut da. Ja, du får hive innpå jern så han kommer i slag igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...