Gå til innhold

Ville dere kjøpt Quinny vogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i en annonse at Quinny Freestyle er på salg til 3999 for sportsdelen og bagen. Lurer på om jeg skal kjøpe den. Får bilsetet som kan klikkes på av en venninne om jeg kjøper denne vognen. Ville dere slått til på tilbudet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville absolutt slått til, vi har quinny selv og er kjempe fornøyd. Eneste minus med vognen er at den er litt bred mellom bakhjulene.

Lykke til:)

Skrevet

beklager, ville nok ikke det:-( Kjenner en som har den, og min gutt (født i mai) kunne ikke hatt dreamy-bagen lenge. Den blir fort for liten. Dessuten syns jeg den nettingen på sportsdelen ikke passer på vinteren. Vil at han skal ligge lunt og godt og ikke kjenne vindtrekk fra siden. NB: vet at mange er fornøyd men jeg ville altså ikke kjøpt den...

Skrevet

Jeg ville absolutt gått for den :) Synes den er kjempetøff og kjenner mange som har vognen og som liker den godt. Husk at det med vogner har med smak og gjøre! Selv vurderer jeg enten quinni eller teutonia spirit s3 - begge trehjulinger. Kunne selv ikke tenke meg simo eller brio osv. Men det er en smakssak :) Venninnen min er helt motsatt og ønsker kun simo....Vi venter begge mai barn. At bagen ikke er så stor har ikke noe å si når du får et sommerbarn spør du meg....Innen november har du mest sannsynlig skiftet til sportsvogn likevel :) Og babyen kan fint ligge i quinnyen i lammeskinnspose og ha det lunt og godt :)

Skrevet

Ok. Takk for svar:-)

Skrevet

min venninne fikk også i mai, og i august var bagen for liten.... Jeg vurderte sterkt denne vogna selv, men kjøpte ikke pga liten bag. Men du blir sikkert fornøyd:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...