mamman&lilleprins Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Imorgen er det vår tur til å dra på ul, og vi gleder oss masse! Håper vi får se om det blir gutt eller jente, men siden jeg nå er 21 uker blir det kansje vanskelig? Lurer egentlig på hva man skal ha med til jordmor, mer enn svangerskapspapirer?
doble Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Tenker du på hva man skal ha med til UL? Svangerskapspapirer, svar på blodprøver og arket hvor det står blodtypen din. Lykke til! Du får fortelle etter at du har vært der da? Hva det blir og sånt;)
lbhu Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Åååå, lykke til! Jeg var til UL for en uke siden og det var så stas! Nå har jeg bare lyst på ny UL, men må nok vente med å se gutten til han blir født.. Nyt UL så lenge det varer! Lykke til:-)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 jeg var på ule for noen dager siden..da jeg var rundt uke 20 og da så de kjønnet for 1 gang..har vært på 4 ul før det..så du kan nok se det i morra..lykke til..jeg hadde med urin åsså..
vær_85 Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Jeg skal også i morgen!! Vi gleder oss masse!! lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå