Gå til innhold

var på 3D ultralyd idag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi klarte ikke å vente helt til 23 januar med ultralyd så vi dro på 3D ultralyd idag.. det var sååå moro.. jeg fikk ny termin til 15 juni,så da var jeg 5 dager lenger enn jeg trodde. også fikk vi vite at det var en liten jente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt da! Du er heldig som får ta 3D ul, de har ikke det her som jeg bor. Vurderer å finne ut nærmeste by som har det, og reise dit. Vi har forresten samme termindato også.. I hvert fall frem til fredag, for da skal jeg til ordinær ul og får sikkert justert datoen litt :-) Kos deg med jenta i magen!!!

Skrevet

Gratulerer en masse! Arti med 3D? Har bare sett bilder fra en sånn, og syntes de så så skumle ut!

Skrevet

det var veldig moro med 3D man ser liksom fasngen på barnet. vi fikk blant annet et video klipp hvor det ser ut som hun ligger å vinker til oss. men jeg skjønner hva du mener. samboeren syns bildet så litt ekkelt ut, man ser jo liksom ting veldig tydelig og i en litt rar farge. og det lille fosteret kan se litt rar ut på enkelte bilder. men er veldig moro. min samboer fikk en helt annet forståelse og opplevelse rundt graviditeten. det anbefales på det sterkeste, og det er veldig moro at man får med film av ultralyden. familien syns det var kjempe gøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...