Gå til innhold

Desember: Hei, jeg har ikke vært her på en stund....

Anbefalte innlegg

Ser det er mange kjente nick her fremdeles. Godt nyttår til dere alle! Jeg begynte å jobbe for flere måneder siden, så det har vært en hektisk høst.

Nettene er håpløse her i huset, jeg har ennå ikke klart å avvikle nattammingen! Noen fler enn meg som har skrubbsulten unge kl 4 på natten??? Jeg kapitulerer hver natt og lar han sutte ivei. Har prøvd seriøs avvenning. Og så kommer en ny forkjølelse, så er det påan igjen!!!!!

Fortsetter under...

Som om jeg hadde skrevet innlegget selv!!!! Sånn har vi det og. Pupp og pupp og pupp på natta. De to siste nettene har det bare vært en gang, og skal si jeg har melkespreng om morgenen da!

Bare han er avvent til han er konfirmant, hehe

Kjekt å se deg her igjen. Er ikke fullt så aktiv her lenger jeg heller, men slenger innom. Travelt å begynne på jobb.....

Stor godt nyttårsklem til deg fra meg og lillegutt

Ja, ikke sant! Hvis man tillater seg litt søvn fra kl 4 og utover, så er ennå ikke dagen totalt spolert....

Så godt at det ikke er bare meg som mislykkes med nettene, da! Dette er min 3.mann, så jeg burde jo kunne dette!!! Men det begrenser seg vel selv, ja. Det kommer vel tider hvor puppen til muttern ikke står spesielt høyt i kurs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...