Gå til innhold

Har dere fått "dilla" på noe eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er det mulig? så mange som er hekta på akkurat det jeg også tenker og sigler masse på? Appelsiner! Sitter på jobben og spiser en nå ;)og særlig også Pink lady eplene, jeg kan spise masse av det, har ett i veska, he he.. Jeg pleier aldri ellers å lukte på frukt engang :)

Og Linchen, den hvite appelsinjuicen med fruktkjøtt fra Tine.. åhhh.. drikker den hele tiden..

På fysiden er ostepop, masse ostepop en deilig, men dog ikke luktfri:), nytelse. Ikke digg ånde av det nei, he he..

du kommer til å tenke deg om to ganger hvis du noen gang kommer til å kjøpe noe annet igjen :) Litt dyrere, men det må jo være for smakens skyld her også..

Kjenner du forresten noe til lille vennen i magen? Begynte å kjenne liv der for to dager siden, morsinstinktet ble litt tydeligere da ja... :)

Helt sprøtt

Hei Lenna

Uff, dette kan bli dyrt, he he.

Joda, jeg kjenner at det bobler eller det røre litt på seg - da klarer jeg ikke å la være å smile... Må av og til forklare hvorfor jeg sitter og gliser så tåpelig når noen f. eks. forteller meg noe seriøst, he he.

Hehehe.. Helt enig, Linchen, måtte gå på bakrommet i butikken og glise og hoppe litt (forsiktig) i stad, det er så gøy :) Kundene må ikke tro jeg er helt fjern ;) Kan jo ikke si det til alle di.... Selv om jeg har lyst!

Har for alvor sett på barnevogner i dag, sikkert lest alt som står i barnevogndebatten!.. Har du valgt vogn ennå?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...