Gå til innhold

Kan noen hjelpe? Bekymret


Gleder ossFØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Er skikkelig dorsk og uggen. Sliten, liksom. Som om er sliten etter mye trening og jobbing. Nesten som om jeg syk. Jeg begynner å bli bekymret. Er det noen andre som også ikke orker noen ting? Takk for svar. Er i syvende uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til noen av svangerskapets "herlige" forste uker. Jeg er akkurat likedan, og var det de to forrige gangene jeg har vaert gravid ogsa. Men som ved et trylleslag bedret formen seg etter forste trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 7uker og 1dag i dag. jeg er også sliten og utilpass. Er ikke kvalm og kaster opp osv men bare sliten og har ikke tiltak til annet enn å ta meg av mine to hjerteknusere. Det kan være at jeg finner frem støvsugeren.men det går ofte 2dager før jeg faktisk støvsuger. Dette tror jeg er helt normalt. Jeg var sånn i mine to første svangerskap også.

Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk for svar. Nå ble jeg litt lettet. Jeg føler meg rett og slett utslitt. Og jeg gjør ikke stort. Samboeren min både lager middag og legger sønnen vår. Jeg begynte å bli redd. Jeg har termin helt i begynnelsen av september. En av de førtse dagene. Igjen:TAKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev også et lite innlegg netopp om det samme. Føler det som om jeg skal få influensa. Men er ikke syk. Det er som om melkesyra setter i gang bare jeg setter meg på huk eller går opp en trapp.Slitsomt på jobben hvor det blir en del frem og tilbake;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å hjelp.. jeg er gravid i uke 11 med nr 2.. og jeg tror jeg kan sovne overalt. jeg føler meg rett og slett kjørt over. det er så slitsomt. pluss at jeg har jetlag og vondt i ryggen.. det er helt jevelig.

sovner kl 6 på sofaen og våkner kl 10.. jeg har aldri sovet mer en 8 timer før!

håper virkelig dette avtar. og for alle andre.

 

så jeg skjønner akkurat hva du sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sånn også! Sliten å slapp hele tiden..Tar bilen overalt! Før gikk jeg til jobb og bor jo bare 5 min fra byn, men gidder ikke..

Vil også bare være hjemme. Har ingen glede eller lyst til å være med venner lenger..Er egentlig bare trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...