Gå til innhold

noen fra bergen som venter i juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er tredjegangsfødende og venter barn i juni. er det noen andre fra Bergen som har termin i sommer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er innflytter til Bergen. Førstegangs med termin 5. juni.

Skrevet

Heisan :o)

Skal ha nr. 2 i juni :o) Var hos jordmor i dag og hørte hjertelyd!!! UL om 2 uker. Er kjempespent på å få vite om det blir gutt eller jente!!

Skrevet

Heisann!

Jeg er førstegangs med termin i midten av juni. Skal på ultralyd i morgen, så er kjempespent!

Klem fra Stavangerjente bosatt i Bergen:)

Skrevet

Hei,

Jeg er førstegangs og har termin 17. juni. Var på ultralyd i dag og venter en liten jente! Hurra!

Skrevet

Hei

Jeg flyttet hit til Bergen for litt siden. Vi skal ha nr to, ser ut som om det blir en jente. Termin den 15. Har en gutt fra før.

Skrevet

Jeg er og innflytter i Bergen. Ser ut som det er mange av oss:) Er opprinnelig fra Drammen. Jeg har temin 16 juni med nr to. Har ei jente på snart fire fra før:) Skal på ultralyd i morgen!!! :)

Skrevet

Da var UL unnagjort. Det var helt fantastisk, alt så bra ut og vi venter en jente med lange bein:) Terminen ble ikke flyttet, så: 13.juni her i gården

Skrevet

Dere som har termin i sommer og bor i Bergen, kunne dere tenke dere å møtes f.eks. på Peppes Pizza, torgalm.om et par uker? Er selv sykemeldt fullt så for meg kan vi møtes også på dagtid.Hva passer best for dere?

Skrevet

Hei. Jeg kunne godt tenke meg å møte andre fra Bergen med termin i sommer. Jeg er også sykemeldt, så dagtid passer for meg og:) Men kveld går også bra.

Skrevet

Hei! Jeg venter også nummer tre og foreløpig termin er 16 juni. Ska på ul nå på mandag så da får vi vite om det blir gutt eller jente. Er fra Sotra, så ikke helt i bergen :)

Skrevet

Halloen!

Jeg var på UL på onsdag, venter en gutt 12.juni :)

Førstemann for meg:)

Hadde vært kjekt å samlet en gjeng i byn! Jeg blir med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...