Gå til innhold

Stikkninger i eggstokk???

Anbefalte innlegg

Hei jenter

Litt bekymret da jeg har hatt stikkninger i høyre side i noen dager.Kjennes ut som det er i eggstokken. Dette er IKKE murringer som jeg har hatt tidligere i svangerskapet. Det kommer og går hele dagen og det er fryktelig ubehagelig. Noen andre enn meg som har det??? Noen som vet hva det er? Herregud, det er mye man lurer på ved første svangerskap.....Alt er så nytt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7716531-stikkninger-i-eggstokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er hentet på babyverden.no

"Tenk at det som skjer i deg følger et mønster fra tidenes morgen! Det viktigste du kan gjøre er derfor å sørge for at denne utviklingen ikke forstyrres. Den lille kroppen er blitt 2,5 cm lang og livmoren vokser.

Denne utvidelsen av muskelen kan du kanskje kjenne som enkelte "stikkende smerter" i magen. Dette bekymrer mange kvinner fordi de ofte tror det er noe galt. Trøst deg med at dette er en normal variant av alle forandringene."

Dette er utifra at du er i uke 8! Som du ser - det er veldig vanlig med stikkninger!

Lykke til videre

Har også hatt slike stikninger, som jeg mener kke er det samme som murringer. Da jeg var hos gynekolog i uke 7 (er nå uke 10) så han en vanncyste på eggstokkden. Slike cyster er ikke farlig og går over av seg selv fikk jeg beskjed om, men de kan kjennes ut som stikninger. Jeg har stikningene enda.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...