Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Håper at det funker!!!!!!! Nå skal ingenting være u-prøvd! (e-mail adressen til [email protected]) Prøvde å gå inn å bestille fra nett butikken men det gikk ikke,så da sendte jeg han en mail.Da vil han (for håpentligvis) hjelpe med hvordan jeg går videre......
Sunniva78 har to små Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Jeg sendte ham mail i går, og fikk mail om bankopplysninger etc. nesten med det samme. Her må allting prøves ja:-)
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 oj!-så bra da skal jeg jammen sjekke mailen før jeg legger meg! Håper det følger med hvordan man skal bruke dette..... Lykke til!!
*sommer* Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Hei Jeg sende mail til de i går og fikk mail tilbake i dag med kontonummer og alle opplysninger jeg trengte. Det ble noe dyrer siden de sendte det som pakke og ikke i posten. (Det har visst vært flere episoder hvor ting har blitt borte i posten). De skrev at de sender babyklisteret så snart innbetaling er gjort. Håper det går raskt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå