Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt en stund med ammingen. Kjent at det har blitt mindre og mindre. Kommer nok av at han ikke er så interessert lengre og at det automatisk over tid produseres etter etterspørsel. Når han ikke etterspør mer, produserer vel jeg deretter.

Har forsøkt pumping mm, men uten hell. Jeg får det ikke riktig til.

Nå er han 7 1/2 mnd, og jeg merker at han ikke får mye melk til ammemåltidene lengre.

Ikveld måtte jeg ty til flaske med mme, noe jeg ikke har likt noe særlig.

Men men.

Førstemann klarte jeg ikke å amme. Han ble kun ammet til han var seks uker gammel. Da var det tomt. Nå har jeg tross alt ammet noe lengre... Jeg bør vel være fornøyd.

Skulle bare ønske jeg hadde til kveldsmåltidet iallfall...

Kan hende det er tomt rett og slett fordi han har drukket mer pupp i dag da han er syk?

Jeg forsøkte til og med ammesprayen, men uten hell, det kommer rett og slett ikke melk. Det er iallfall minimalt! :o(

Er det noen som kan komme med noen godord?

Må legge til at jeg har hatt 3 dager med intens forkjølelse, og gått ned ca. 5 kg på en uke. Jeg vet ikke riktig hvorfor, for jeg har ikke slanket meg, men lagt om kostholdet litt da jeg ønsker å bli litt sunnere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et par kvelder opplevd å omtrent ikke ha melk. Dette er fryktelig rart, for til vanlig har jeg i overflod. Jeg har funnet ut at hver gang dette har skjedd, har det skyldtes at jeg ikke har fått i meg nok mat og drikke i løpet av dagen. Når jeg har det for travelt, glemmer jeg å spise. Det er på slike dager, og hvor jeg ofte stresser i tillegg, at det blir lite melk. For min del er det kun en ting å gjøre da, og det er å sette seg ned, slappe av, spise mat og drikke mye. Gjerne en kopp amme-te eller to etter måltidet. Melka har alltid kommet igjen etter kort tid (et par timer).

Håper det går bra med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...