Gå til innhold

Hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre om det er noen som gidder å svare.

I dag er jeg veldig våt i trusa. Jeg er en ganske stressa person så vet ikke om det er fordi jeg stresser rundt og blir svett eller hva. I dag har det ihvertfall vært ekstremt. Dessuten har jeg hatt mageknip og diare i tillegg i dag.

Har hodepine hver kveld og klager og syter over det meste:) Blodtrykket mitt var sist fint på sist kontroll men det begynner p bli en stund siden.

Er det noen andre som har det slik? jeg er i uke 32.

Håper noen svarer, da hadde jeg blitt superglad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 35 og kjenner til det med våte truser ja... :-) Jeg har lest at det er flere som har dette problemet, og det er visst helt vanlig. En slags tynn utflod ol. På de verste dagene bruker jeg et truseinnlegg.... Ellers er formen relativt laber... blir sliten bare av å stå opp og spise frokost noen dager... ikke får jeg sove heller.... Jeg har inntrykk av at vi sliter med forskjellige plager, så det er nok helt normalt. Skulle det ikke bli bedre (hodepine, diare) ville jeg nok hørt med legen, just in case.

Lykke til, vi har ikke så lenge igjen nå!!!!!

Skrevet

Takk for svar,signerte med anonym fordi jeg føler jeg bare klager og syter til alle:) Men vi har det jo ganske tøft fortiden og må få lov til å klage!

Jeg hadde hodepine på slutten av sist svangerskap også så det er sikkert slik jeg er.

OG jeg er sååååååå trøtt jeg også. Gjesp. I dag skal jeg legge meg før klokken ni..

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Henger me på to-blir-3 sin forklaring e=) Er så ille her avogtil at e må gå og tørke meg,selvom e har truseinnlegg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...