tutta77 Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 på dagtid..... begynte mamma perm nå på mandag, og føre det har jeg vært sykemeldt i 1 mnd.... pga bekken... men nå føler jeg lissom at jeg har "brukt opp tiden" nå kjeder jeg meg!!! har lissom gjort det jeg trenger å gjøre... hva gjør dere for å få tiden til å gå? noen hobbyer?
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Rydder, ordner, går på cafè, shopper og koser meg. Blir lange kjedelige dager.....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Jeg prøver å komme meg litt ut hver dag. Går en liten tur. Siden jeg også har bekken/ryggproblem er det ikke alltid turene blir så lange, men jeg bruker gå-staver (eller ski-staver vil mange si...) som er god avlasting på bekken, og da går det greit.
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 jeg sover så lenge jeg kan, fordi jeg kjeder meg sånn når jeg er våken og sambo er på jobb.. Så bimmer jeg her,ser dårlige tv-.programmer og spiser.Føler meg i elendig form, er så klar for å få ut ungen.Skal jeg ha det sånn her i 4 uker til begynner jeg å grine! (vondt overalt)
tutta77 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2007 godt å høre det er flere som har det som meg da! prøver alt for å få ut snuppa mi stakkar....
ett til! Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 jeg har så vidt begynt permisjonen nå,så i dag sov jeg til kl.11 (fra kl.23 i grå kveld!!jada...)jeg begynte å strikke,men da jeg hadde strikket ferdig,så begynte jeg så smått å lage smykker til meg selv.jeg er ikke akkurat så veldig flink,men det er artig å lage noe og tiden går.men så liker jeg holde på med pirketing jeg da:) det er ikke så dyr hobby.kan finne billige perler etc på panduro,perlehuset etc. ellers så gå jeg noen småturer.må jo ha litt frisk luft også!
*betty* Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 jeg prøver å sove. ellers ser jeg på alt jeg gidder på TV. Blir mye Dr. Phil o.l... Har blitt kjempeforkjølet, så dagene blir lange og kjedelige. Alt babyutstyret er på plass og alle klær vasket og brettet pent sammen.... Termin 24/1 og er ganske klar nå. Orker ikke tanken på at jeg kanskje må vente 4 uker før noe skjer.... ellers surfer jeg på nettet. blir mange turer inn på bim. kunne dratt ut på besøk, kafè e.l. men orker liksom ikke... blir veldig giddeløs og lite effektiv av å ha så mye fri gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå