*Angelface* Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Tyder det på gutt med sinnsykt kalde føtter? Noen som husker?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 hehe..at du gidder å bry deg om sånnt da..jeg skal nok ha to gutter og ingen kalde føtter her i gården
Lillegullet130707 Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Det må da være lov til å bry seg om det! Det er et kjerringråd som sier at om du har kalde føtter når du er gravid, så venter du gutt. Også om håret på leggene vokser fortere enn vanlig. Jeg mener at det er samma hvilket kjønn det er, bare barnet er friskt, men jeg er selvfølgelig nysgjerrig på hva det blir. Mannen min vil ikke vite, så da kan ikke jeg heller vite. Masse lykke til begge to! ;o)
*Angelface* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2007 Jeg spør for jeg syns det er morro å bruke denne laaaaange tiden på å fundere litt....Sjekke myter og sånn.... En annen ting... Jeg vil tro og vet at ALLE som snakker om kjønn og sånt SELVSAGT vil at barnet skal være velskapt og har det bra. Det er jo en selvfølge vil jeg si. Viss ikke, er det jo noe galt...! LYKKE TIL )!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Er også mye kald på bena og legen tror jeg skal ha gutt...
Lillegullet130707 Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Men kjære deg, så hissig du ble da. Jeg mente ikke at du ikke ville at barnet ditt skulle være friskt fordi om du ville vite kjønnet. Det vil jo selvfølgelig alle! Jeg sier bare det at det er det største ønsket alle har, andre ønsket er kanskje et kjønn forran det andre, men man blir glad uansett hva man får. Jeg ønsker meg gutt, men jeg blir like glad om det blir en jente! ;o)
**My little Miss drama and I** Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 hei;-D Kanjo forresten svare deg igjenn jeg da;-).. frøys veldig mye på beina i begynnelsen, men er veldig kald av meg fryser lett.. Du liker å spekulere litt ser jeg på kjønn ,det gjorde jeg å... jeg venter da fortsatt jente;-)
*Angelface* Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2007 Hei Sj84-23.04.07: Fryser lett på fotene jeg og... Skrev deg forresten en privat post for noen dager siden... Sett den?
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Jeg venter visst gutt og jeg er iskald på beina mine.Gubben er rystet over at jeg kan bli så kald.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Har ikke vært plaget med kalde føtter, faktisk tvert i mot (er ofte kald til vanlig, men ikke som gravid), i mine svangerskap, og nicket mitt sier seg vel selv? ;-)
**My little Miss drama and I** Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Joda jeg så den ;-) svarte å... det var koselig å ha post;-D
Søtnosmamma Skrevet 10. januar 2007 #12 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har kalde føtter men skal ha jente. Nå har jeg riktignok alltid kalde føtter, da. Begynner forresten å få kalde føtter med tanke på ansvaret som kommer om 4 måneder. Hjelp! Var på besøk hos ei venninne med en liten gutt på 3,5 kg - gutten var jo kjempeliten! Kommer jo til å miste jenta, mi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå