Gå til innhold

Kor lenge e d vanlig å ha mensmurring?


Happy H

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen...

Eg har så grådig mensmurring i magen, har hatt d sidn før tanta sku vert komt. Føle den ska komme kortid som helst, men veit jo at eg e gravid sidn eg har testet positivt..

I dag har d bare blitt endå verre, skikkelig ondt i magen og i korsryggen..e redd den ska gå gale no..

Kor lenge har dåkke andre hatt mensmurringen og alikevell vert gravid?

 

Håper på mange svar, e litt bekymret no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et også slikt, men varighet og grd varierer..Noen ganger rykker det til, mens andre ganger varer det litt lengre. Det er visst veldig vanlig å har slike menssmurringer, det er et tegn på at livmora vokser og strekker seg. Hvor lenge det er vanlig å ha det, er jeg ikke sikker på, det varierer fra pers til pers...Men du trenger nok ikke bekymre det, der er mange som har det slikt...

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar elektra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blir så usikker vettu..har vert gravid før, men kan ikkje huske kor lenge d va som dette då.glømme jammen fort!

Livmoren ska jo strekke seg og utvide seg en god del fremover, så d e vell vanlig m litt smerter i forbindelse med d..Men hadde vert ok å ikkje kjenne nokke så vi slapp bekymre oss så masse hele tidn:)

Gleda meg bare t de magiske 12uker e nådd.. men d e leeeenge til endå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig Happy H:)

Hvor langt er du på vei? 9+1 jeg, gleder meg også til jeg når de magiske 12 uker ja... Får liksom ikke helt ro i kroppen, men prøver å ikke tenke så mye på det. Dagene går fortere da, hehe, tror jeg selv i hvertfall..... Kos deg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då nærmer du deg veldig!!!!!!!!!!!!!!

Eg e bare fulgåtte 5 uker, så d e lenge igjen.. føle tidn bare snigler seg avgårde..har visst om graviditeten i 4dager, og d e akkurat som tidn har stått stille sidn eg fant d ut..hehe

 

Nesten så eg må finne på masse fremover så tidn går kjempe fort:)

 

Masse lykke til. Håpe du har sluppe unna kvalme, og får et supert svangerskap videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...