Happy H Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Hei alle sammen... Eg har så grådig mensmurring i magen, har hatt d sidn før tanta sku vert komt. Føle den ska komme kortid som helst, men veit jo at eg e gravid sidn eg har testet positivt.. I dag har d bare blitt endå verre, skikkelig ondt i magen og i korsryggen..e redd den ska gå gale no.. Kor lenge har dåkke andre hatt mensmurringen og alikevell vert gravid? Håper på mange svar, e litt bekymret no
Lillegutt07ogKnøttet09 Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har et også slikt, men varighet og grd varierer..Noen ganger rykker det til, mens andre ganger varer det litt lengre. Det er visst veldig vanlig å har slike menssmurringer, det er et tegn på at livmora vokser og strekker seg. Hvor lenge det er vanlig å ha det, er jeg ikke sikker på, det varierer fra pers til pers...Men du trenger nok ikke bekymre det, der er mange som har det slikt... Lykke til
Happy H Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 Takk for svar elektra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir så usikker vettu..har vert gravid før, men kan ikkje huske kor lenge d va som dette då.glømme jammen fort! Livmoren ska jo strekke seg og utvide seg en god del fremover, så d e vell vanlig m litt smerter i forbindelse med d..Men hadde vert ok å ikkje kjenne nokke så vi slapp bekymre oss så masse hele tidn:) Gleda meg bare t de magiske 12uker e nådd.. men d e leeeenge til endå!
Lillegutt07ogKnøttet09 Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Bare hyggelig Happy H:) Hvor langt er du på vei? 9+1 jeg, gleder meg også til jeg når de magiske 12 uker ja... Får liksom ikke helt ro i kroppen, men prøver å ikke tenke så mye på det. Dagene går fortere da, hehe, tror jeg selv i hvertfall..... Kos deg da:)
Happy H Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2007 Då nærmer du deg veldig!!!!!!!!!!!!!! Eg e bare fulgåtte 5 uker, så d e lenge igjen.. føle tidn bare snigler seg avgårde..har visst om graviditeten i 4dager, og d e akkurat som tidn har stått stille sidn eg fant d ut..hehe Nesten så eg må finne på masse fremover så tidn går kjempe fort:) Masse lykke til. Håpe du har sluppe unna kvalme, og får et supert svangerskap videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå