Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 hva synest dere om det til vår lille jente.?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 synes navnet er kjempefint:) Kjekt med navn som ikke alle har.... Har bestemt oss for Tiril til vår lille som fohåpentligvis kommer snart,(ei uke til termin) kjenner også ei som heter Linnea. også fint:)
godiva med 3 gull Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Fint. Veldig glad i "sånne navn" dvs ikke typisk norske "solide" les:stygge navn.. Vi holder en knapp på Alicia foreløpig til jenta vår. (har Hailey, cecilia og et par til på lager i tilfelle pappan plutselig går i streik.. noe han gjorde sist.)
Smilesmile Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Hei:) Måtte smile da jeg så inlegget ditt. Syns det er et veldig fint navn. Jeg venter jente og hun skal kanskje hete Arisa/Alisa... Arisa utales Alisa. Navnet er thailandsk. Min kjære er fra Thailand og det var hans forslag med det navnet. Men som sagt er ingenting sikkert.Må jo først se hvem som er inni dær. Ikke sikkert navnet passer. Vi får se... 25 dager igjenn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå