Gå til innhold

hei ulvepus :)


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

så du skrev at du ikke tålte helsesøsteren din.. hehe du er ikke alene

 

hun vi går til sa til meg at jeg IKKE skulle ta med lille gutt inn på mat butikker ,kjøpesenter helst ikke ut nå i vinter mnd pga fare for smitte med kikhoste, hu mente at når en kom inn på kjøpe senter møtte vi en vegg med bakterier og det var farlig for lille gutt..

 

hva mener hu jeg skla gjøre da??? gå i dvale frem til april ,mai mnd før jeg kan gå ut?? huff... må jo kunne gå turer til butikken for og handle...

 

går det ann og bytte helsesøster?? hehe

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!!

ja, det går ann å bytte helsesøster!

bare ta en telefon og spør etter hu helsesøstra som "styrer" helsestasjonen, og si at dere ikke kommer helt overens.. bare vær ærlig!!

lurer veldig på om jeg skal gjøre det samme, men vet ikke om jeg tør, for hu helsesøstra jeg har, er ei venninne av tanta mi!!

 

gå i butikken du!! det gjør jeg!! skal vi beskytte ungene våre for bakterier, så må de jo nesten bo i en boble!!

de skal jo bli motstandsdyktige også!!

 

godt å høre at jeg ikke er alene om å mislike hs!!

søstra mi har samme hs, og hu har ei datter på 4 år, som IKKE er tjukk. hu fikk beskjed om å begynne å gi sunniva (niesa mi) ekstra lett melk!! kan det være mulig??

 

hu hs mi, har bare surra fra dag 1.. klarer ikke dama! snakker til meg som om jeg er en liten unge, og hu glemmer visst at dette er barn nr 2... grøss, for ei dame!!

 

men.. klem til deg!! :))

 

klem til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry er ikke ulvepus men må bare svare...

 

jeg fikk beskjer at jeg måtte kutte nede på melken til iselin... hun får rundt 800 ml om dagen og maks er 600 ml... men hun trenger de 200 ml ekstra...

hun var alt for rundt til og være bare 2.5 uke gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre om helsesøster kan handle for deg, eller om hun kan ordne med husmorvikar. Du må jo nesten ha mat og bleier før april.

 

Jeg var veldig fornøyd med helsesøster til min eldste. Hun hadde fire barn selv, og nok av praktisk erfaring. Kom ikke med noen tullete upraktiske formaninger, men heller gode råd hvis jeg lurte på noe. Får visst ikke henne denne gangen, men nå vet jeg jo hva jeg bare skal overhøre!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...