En_av_hver Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Lurer på hvodran denne vogna er. Har hørt så mange som skryter av den, men jeg vet ingenting om den. 3-hjulingen altså. Kan noen hjelpe meg?? Takk for svar:-)
Snuppelura70 Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Heisann, jeg har denne 3-hjulingen (Traxx Marlin 3) og er superfornøyd. Det eneste jeg har å utsette er at den er i overkant bred (ca. 70 cm.) så det spørs jo hvor du skal bruke den. Ute er den helt glimrende (med lufthjul og veldig lett å manøvrere, samt justerbart styre), på kjøpesenter og i butikker er den også helt grei, men da er den som sagt litt bred :-)
fråsk Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Søk opp innlegg om denne da vel, jeg har svart på maaange, detaljer om alt mulig rart! Har den ikke lenger desverre (fordi vi må ha søskenbrett) men det er den beste vognen jeg har hatt. Og jeg har hatt en god del...
Blue Lady Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Sier det samme som Fråsk, søk! Jeg har skrevet masse innlegg om jaguar3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Har hatt den og vært veldig fornøyd med kvalitet, ligge og sittestilling, utformingen på håndtaket, farge, frontbøyle (som kan legges helt ned med "fotbrettet" over = fotbrett kan justeres ;-), kurven og lomma på kalesjen. Kunne ønska med en smalere versjon, en kalesje som ga litt mer skygge for sola, at styret ikke slarket (men det gjør jo alle justerbare håndtak omtrent) og vindtrekk.. og et par kg mindre, men tror nok at det ville gått på bekostning av noen av fordelene med vogna. Det som er synd er at vogna ikke produseres mer og forhandlere i Norge begynner å gå tom på lagrene....lykke til!
Puselure Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har Traxx Jaguar 3 og er kjempefornøyd:) Har ikke noe å utsette på den. Har den i lime:D
Anna Nym :o) Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Har også TRAXX Jaguar 3. Den kan du snu setet på. Det kan du ikke med Marlin. Kjempegod å trille, så vi har vert veldig fornøyd. Men nå har vi ikke behov for den type vogn lenger, så den er til salgs om du er interessert. Den er mørk grå/lime. Send en privat melding om du er interessert, for jeg er ikke så ofte på dette forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå